Announcement

Collapse
No announcement yet.

externe harde schijf icm xdj700 of 200nxs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• externe harde schijf icm xdj700 of 200nxs

hallo allemaal,
    ik heb een vraag en plaats 'm bewust in het beginnersforum, ook al loop ik al 27 jaar mee . . .

kom nog uit de vinyl tijd, overstap gemaakt naar cd's, en langzaam maar zeker gedwongen overgestapt naar MP3 op stick.
    werk met 2000 nxs en xdj700 mbv recordbox. werkt naar behoren en scheelt een hoop gesjouw.

ik zou, naast usb-sticks, ook graag een externe harde schijf gebruiken, staan zo'n 40.000 titels op . . .
    lijkt me ideaal voor dat éne verzoekje wat ik nooit bij me heb.
    mijn vraag: is er een mogelijkheid om een externe harde schijf aan te sluiten op de xdj of nxs en wel zo dat ik via de speler kan zoeken naar een specifiek nummer?

zo ja, hoe doe ik dat? jullie input is meer dan welkom, bij voorbaat dank.

groet,

Feike

Volgens dit topic is er geen limiet voor de hoeveelheid data of titels. De externe schijf kan je dus gewoon gebruiken. Het is enkel een kwestie van in de usb poort van de speler prikken.

Als ik het goed begrijp dat heb je 3 usb sticks voor 2 tabletops. Voor zover ik weet kan je ze dan niet allemaal gebruiken. Wel kan je de spelers aan elkaar linken met een lan-kabel. Daarmee zijn de spelers in staat elkaars usb-poorten uit te lezen. Wellicht kan je alle nummers die je veel gebruikt op 1 usb ordenen en de hardeschijf in de andere speler prikken.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Comment

Working...
    X