Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginner nummer 102498

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginner nummer 102498

Whuahahahh... sorry dat ik een nieuwe onderwerp begonnen ben, als smoes gebruik ik dat ik een newbie ben.

Ik ben hier al heel lang niet meer gekomen en plotseling post ik weer iets nieuws (alsof jullie me toen al kenden) dus ja oke.. ik schaam me.. sorry dat ik de forum verlaten had maar oke bla bla nu mijn reden voor deze thread:

Ik ben al een dikke 4 jaar bezig geweest met Fruityloops en waarschijnlijk zal ik er ook mee bezig blijven, maar de laatste tijd heb ik opeens een nieuwe liefde gevonden naast producer zijnde: DJ zijn! Damn! Wat wil ik graag degene zijn die door iedereen toegejuichd wordt als ik de plaat van Bassie en Adriaan voor de 6e keer draai die avond...

Nee maar nu ff serieus. Het trekt me wel allemaal. Ik lees overal op de fora laatste dagen.. weken. En dankzij die ene link die ik hier ergens trof (www.recess.co.uk), dankzij de humor van de man die het schreef, die mijn interesse deed vergroten, ga ik het proberen! En ik ga ook niet met een kleine budget beginnen want mijn neef is een pro en hij heb gezegd: Als je met een kleine budget begint, kan je net zo goed niet beginnen want als je in de dj-wereld terecht wil komen is het zoiezo een dure zaak.

You didn't hear the last of me yet.. wacht maar over 1 jaar.. desnoods 5, 6 jaar tot ik na jaren sparen en na jaren oefenen weldegelijk kan draaien.............

....wacht maar

Klote.. door al mijn enthousiasme ben ik vergeten de vraag de stellen waardoor ik ging posten:

Ik ben nu 18.. is dat niet een beetje heel erg laat om dan nog als DJ te beginnen? Ik bedoel ik streef er niet naar om één van de beste DJ's te worden (waarvan de meesten al sinds hun 10e, 11e al met zulke dingen begonnen; al was het maar een casette met verschillende liedjes erop recorden), maar alsnog.. 14/15 lijkt me een goede leeftijd om te beginnen als DJ. En ik ga nog niet eens echt beginnen nu, want nu begin ik pas met sparen. Ik zal pas over een jaar echt beginnen denk ik...

Hoe oud waren jullie allemaal toen jullie begonnen? (Nog een paar x het woord beginnen/begonnen en jullie gaan flippen zeker?? :lol: )

Comment

Hmm, denk er nog maar eens goed over na. En lees ook dit even:

Maar je bent natuurlijk nooit te oud om te beginnen, als je er aanleg voor hebt kan je snel ver komen. Kijk naar Dana, die is pas in 1998 begonnen met draaien en kijk waar ze nu staat.
      In ieder geval veel suc6 ermee!

Comment

Draai alweer 14 jaar mee....met een onderbreking van een jaar of 5.

Comment

Originally posted by DJDyno
          Hmm, denk er nog maar eens goed over na. En lees ook dit even:

http://www.deejayforum.nl/forums/mod...ewtopic&t=1444
          Ik heb het gelezen en hier gaat het vooral (als ik het goed gelezen heb) om of de huidige mensen die DJ willen worden het wel leuk genoeg vinden en het niet alleen maar willen worden om voor 100.000 mensen te staan.

Ik twijfel er geen moment aan om draaitafels en een mixer te halen zo snel mogelijk, want muziek is mijn liefde; net zoals de mensen het in die topic zeggen. Veel mensen begrijpen niet waarom ik van trance hou, maar ik krijg er gewoon vaak ook kippevel bij.. zo mooi vind ik sommige stukken. Een vriend van mij voelt hetzelfde daarover en hij is ook een paar jaar geleden met Fruityloops begonnen. Neem het maar van mij aan dat ik niet een jongen ben die trance of muziek in het algemeen "leuk" vind en het wel wil proberen als DJ. Ik beschouw het ook niet als een droombaan net als een piloot worden of dergelijke, want ik weet zelf ook wel dat ik met zulke dingen niet uit moet gaan dat ik veel succes kan hebben. Dat is gewoon zo.. met sport, films of muziek: het is heel moeilijk om door te breken, en daar moet je dan ook echt je hele leven mee bezig zijn.

Waarom ik wil DJ'en is gewoon omdat het me een leuke hobby lijkt (zo kijk ik er op dit moment op), en als ik later goed genoeg wordt om af en toe in een club te draaien: geweldig. Maar ik ga er niet van uit dat ik Tiësto de 2e word (hoe enthousiast ik ook klonk in mijn eerste post).

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:33.

Comment

Kijk naar Dana, die is pas in 1998 begonnen met draaien en kijk waar ze nu staat.
              Toen ik dit las, dacht ik van.. hier klopt iets niet Dyno! :)

Ik heb dit van haar website afgeplukt:

"Dana van Dreven (30) started DJ-ing in 1993 and since then she has developed her own style."

Aldus van http://www.ladydana.com/pilot/biography.html :P

@Dhylos:
              Nee je bent nooit te laat om DJ te worden. Als je het heel erg leuk lijkt, moet je het doen. Misschien moet je eerst bij die neef van je 'in de leer' gaan. En dan besluiten om het daadwerkelijk te gaan doen.
              En ja steeds maar weer de nieuwste platen kopen, kan je op de kosten jagen! :lol:

Comment

Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
                Kijk naar Dana, die is pas in 1998 begonnen met draaien en kijk waar ze nu staat.
                Toen ik dit las, dacht ik van.. hier klopt iets niet Dyno! :)

Ik heb dit van haar website afgeplukt:

"Dana van Dreven (30) started DJ-ing in 1993 and since then she has developed her own style."

Aldus van http://www.ladydana.com/pilot/biography.html :P
                Oepzzz :oops: (ik had dat ergens gelezen en dacht dat dat echt zo was, blijkbaar niet :lol: )

Comment

Off-topic: Ik heb je trouwens ook een PM gestuurd Dyno, betreft die plaat die je verkoopt! :)

Comment

Heb ik gezien, wacht ff op meer reacties.

Comment

ik was in 1995 begonen en hebt het laatste jaar een pauze gehad van een jaar. Ben nu weer helemaal een come-back aan het maken. :lol:

Comment

Come-back :P ? Zeg maar Go Up ;) 5e in belgie ;)

Comment

is toch een mooie come-back dacht ik zo :lol:

Comment

Dat kun je wel zeggen indd :P ;)

(Single besteld, ben benieuwd :P)

Comment

Working...
                            X