Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnersspul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnersspul

ik zat te denken aan deze reloop rcd-800s
    powertronics.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com

en deze mixer http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=11689

heeft iemand ervaring met deze producten en sites? het past in mn budget en ik vind ze er goed uit zien, wat is jullie mening?

cd speler weet k nix vanaf...
    als je het geld hebt zou ik gaan voor de pioneer cdj-800. omdat dat absoluut een speler is dat als je alles een beetjeonder de knie hebt nog veel plezier van kan beleven.

Een vriend heeft dezelfde mixer, is een leuk ding. kill switches zijn handig... zitten een paar leuke effecten op.... voor de rest... ik zou het niet weten.. nog nooit mee gekloot:P volgens die vriend van me is wel een leuk "speeltje"

Comment

CDJ 800 absoluut een goed ding, maar niet echt beginners spul ;)

Comment

mwja dat gaat ook nooit lukken met mn geld.....kwil graag onder de 1000 euro blijven.

Comment

Kijk voor dat geld eens voor een setje 2e hands CDJ-100S van Pioneer. Zijn volop te krijgen op bijv marktplaats of snuffelsite. Of, als je ze kunt vinden, CDJ-200.

Kun je nog prima verkoen tegen de tijd dat je toch over gaat op 800 / 1000 / etc

Comment

Originally posted by T-Nuzz
            Kijk voor dat geld eens voor een setje 2e hands CDJ-100S van Pioneer. Zijn volop te krijgen op bijv marktplaats of snuffelsite. Of, als je ze kunt vinden, CDJ-200.

Kun je nog prima verkoen tegen de tijd dat je toch over gaat op 800 / 1000 / etc
            ik ga liever niet voor 2ehands spul dat ik op internet koop. je weet immers nooit wat er mee gebeurd is.

ik zat zelf ook naar deze te kijken: krijgt erge goede reviews ook. http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=13203

Comment

ik eersrt ook niet, maar t scheelt een berg geld ;) en je krijgt er eigenlijk altijd wel goed spul voor.

En er valt altijd wel iets te regelen dat je t even kan komen testen / bekijken !!

Comment

zodra ik het geld heb ga ik voor de Reloop RP6000MK5s... damn die zijn geil.............. :roll:

Comment

Working...
                X