Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info over apparatuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Info over apparatuur

Hey, ik wil beginnen met djen. Ik heb nu nog een DJ programma op me PC maar ik wil graag een echte set.

Kunnen jullie mij wat info geven over apparatuur waar een beginner mee kan werken :?:

Check de zoekfunctie......heb je naar aanleiding daarvan nog gerichte vragen dan horen we het graag!

Comment

Ok bedankt, voor de gene die het wil weten, met budget is onegveer 200 tot 250 euro.

Comment

Als je goed spul wil, moet je nog even doorwerken en sparen. Met 250 euro red je het wel maar dan kan je na een jaar of twee (als mzzl hebt) weer nieuwe bestellen. Kijk op DJgear.

Het ligt er ook aan waarmee je wilt draaien. Is het vynil of cd?

Comment

Zelf vindt ik vynil ook wel cool maar zelf lijkt mij CD's het handigst. Maar opzich, ik moet wel hebben:
          - boxen
          - versterker
          - mixer
          - headphone
          - en dan nog CDspeler of draaitafel.
          ofwel, volgens mij kom ik ongeveer zo'n 500euro te kort :?

En trouwens, de zoekfunctie doet het bij mij niet goed :?: 8O :?:

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:45.

Comment

Bollenpellen :?: :!: :?: :!:

Ff dat jehet weet, ik ben pas 12 dus.....

Comment

Originally posted by DJ-caspio
                Bollenpellen :?: :!: :?: :!:

Ff dat jehet weet, ik ben pas 12 dus.....
                Dan dus lekker verder dromen....

Comment

Hoe oud ben jij dan nasty?

Comment

he caspi0

ik ben ook ongeveer begonnen op jou leeftijd... maar hoe ik begonnen ben was het volgende:
                    ik heb als eerste een mixer gekocht en dan gewoon een oude versterker, cd spelers, speakers van thuis gebruiken..dan kan je aan de gang.
                    dan ga je steeds verder doorsparen om dus zo je spullen te vervangen door wel goede kwaliteit.

Comment

Originally posted by DJ-caspio
                      Hoe oud ben jij dan nasty?
                      Je weet toch dat het reuze onbeleefd is een dame om haar leeftijd te vragen?

Comment

Gezien je leeftijd en je budget zou ik voorlopig hier eens mee gaan spelen:

Of zoiets:

powertronics.nl is beschikbaar voor verkoop. Bekijk prijs, informatie en meer op Dovendi.com

De Kijkshop heeft ook wel vaker van dat soort setjes. Ondertussen oefenen en sparen en na 2 jaar iets beters kopen.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                          Gezien je leeftijd en je budget zou ik voorlopig hier eens mee gaan spelen:
                          Met de nadruk op spelen..... Ik vrees namelijk dat je nog geen idee hebt wat dj-en allemaal inhoudt. Wellicht ben je op het idee gekomen omdat je Tiesto op tv zag ofzo.....maar dat is slecht voor 1 op de drie miljoen weggelegd. Ga eerst maar een goed naar muziek luisteren, kijken of je uberhaupt een beat kan tellen. Lees je eens in en als je groot genoeg bent eens in een discotheek kijken wat een dj allemaal doet. beslis dan maar eens of het wat voor jou is. Tot die tijd fijn stoepkrijten ofzo.

Comment

Ik wil ook eerst beginnen met oefenen. Ik wil oefenen en dan zoals je al zei, over 2 jaar ofzo wat beters kopen.

en het is niet dat ik wil dj-en omdat ik tiesto op tv heb gezien. Ik vind het gewoon leuk om te doen.

Comment

En daar is helemaal niks op tegen. Maar ben je er wel van bewust dat het een hoop geld gaat kosten!

Comment

Working...
                              X