Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie kan me helpen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan me helpen ?

Hey mensen ik heb een leuk setje gezien maar heb er nog niet egt verstand van

-draaitafel-soundlab HDLP 1600
    -draaitafel-gemini xl200
    -mixer-behringer vmx100
    -versterker-kenwood
    -boxen-jamo
    -koptelefoon-philips

is dit te doen of .. ?
    voor een beginner voor thuis te draaien ?

Gr Bas

Ja hoor, koop maar!

Comment

hahahahaha :D

Comment

Re: Wie kan me helpen ?

Originally posted by Bass
        Hey mensen ik heb een leuk setje gezien maar heb er nog niet egt verstand van

-draaitafel-soundlab HDLP 1600
        -draaitafel-gemini xl200
        -mixer-behringer vmx100
        -versterker-kenwood
        -boxen-jamo
        -koptelefoon-philips

is dit te doen of .. ?
        voor een beginner voor thuis te draaien ?

Gr Bas
        Waarom koop je 2 verschillende draaitafels??
        en als je er nog niet veel verstand van hebt, bedoel je dan dat je nog helemaal niet kan draaien of niet veel van de apparatuur af weet?
        want als je nog niet goed (of misschien helemaal niet kan draaien) dan is het nog zonde om de hele set te gaan kopen, maar die mening is naar jou natuurlijk :wink:

Comment

hmm zorg wel dat je met direct drive draaitafels begint en niet met snaar!!!

Comment

ja, inderdaad... geen belt-drive nemen, dat moet je namelijk na een tijdje vervangen (de snaar dan) en hij start ook minder snel op. Direct drive start gelijk... Dus daar moet je echt goed op letten. Het enige nadeel van Direct drive is dat het een stuk duurder is dan Belt drive

Comment

Originally posted by DJ-Funk
              ja, inderdaad... geen belt-drive nemen, dat moet je namelijk na een tijdje vervangen (de snaar dan) en hij start ook minder snel op. Direct drive start gelijk... Dus daar moet je echt goed op letten. Het enige nadeel van Direct drive is dat het een stuk duurder is dan Belt drive
              Maar kijk.. Wanneer je met snaar aangedreven tt's draait wil je op een moment toch overstappen naar direct drive en in totaal ben je dan meer kwijt dan dat je direct direct drive koopt.

Comment

jongens 1 maal goed kunnen draaien op een belt drive is ook super draaien op een direct althans in mijn geval

kan net zo goed draaien met een belt als direct vindt eigenlijk belt wel lekkerder werken kun je veel meer je gevoel in kwijt is wel meer werken maar oke'

Comment

ag ja, smaken verschillen :D :P

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:29.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                      Ik heb gelijk direct drives gehaald. Ik wil namelijk een jaar of 5, 6 met deze set vooruit kunnen. Of dat lukt weet k neit, maar ach. Ik investeer liever in een stapel platen/cd's dan elke 2 jaar een nieuwe draaitafel...
                      Volgens mij hoeft je niet perse de hele draaitafel te vervangen als je belt kapot is: gewoon een nieuwe band erin zetten en ik denk (ik heb hier geen ervaring mee hoor) dat je als je een beetje handig bent gewoon je draaitafel kan openmaken, kijken van wat voor een materiaal de band is gemaakt en dan zo'n zelfde kopen en hem vervangen. Als je niet zo handig bent kan je dit vast wel bij een DJ-winkel doen.

Comment

.
                        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 18:29.

Comment

Working...
                        X