NP ;-) laat ons weten wat voor keus je hebt gemaakt en of je er blij mee bent ;-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Beginners Set
Collapse
X
-
Originally posted by DAY-ONENP ;-) laat ons weten wat voor keus je hebt gemaakt en of je er blij mee bent ;-)
aangezien mijn salarisje nog gestort moet worden :?
veel gewerkt laatste tijd :P toch vakantie
dus moet goed komen !
Comment
-
Originally posted by saxoOriginally posted by DAY-ONENP ;-) laat ons weten wat voor keus je hebt gemaakt en of je er blij mee bent ;-)
dus moet goed komen !
hehehhe verwacht wel een revieuw natuurljk ;-)
Comment
-
Originally posted by DAY-ONEOriginally posted by saxoOriginally posted by DAY-ONENP ;-) laat ons weten wat voor keus je hebt gemaakt en of je er blij mee bent ;-)
dus moet goed komen !
hehehhe verwacht wel een revieuw natuurljk ;-)
Comment
-
Ik vind een American Audio Q-D6 mixer met twee Reloop rcd800's wel een mooi beginnerssetje. Kost met elkaar nog geen €650 geloof ik.
Verder kan ik niks anders adviseren dan op het forum rondkijken naar wat je wel en niet zou moeten kopen en je kunt nog altijd het beste zelf ergens de spullen zelf uitproberen voordat je het koopt, dan weet je waar je aan toe bent.
Succes ermee!
Comment
-
ik heb vandaag de Stanton c 303 en de US Blaster, USB-7321
geprobeerd hier bij een zaak vlak bij helaas hadden ze de reeloop niet.
ik heb even 10 minutjes met beide staan draaien en ik vond de us blaster echt heel fijn gaan ik had een goed gevoel bij de us blaster !
dus ik heb 2 us blasters besteld :) tussen 4 tot 10 dagen hebben ze ze binnen ik ben nu nog aan het kijken voor een goede mixer van rond de 120 euro.
Comment
Comment