Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open tables

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Open tables

Omdat ik in het buitenland dat wel eens zie vroeg ik mij af of we dat in NL ook hebben? Gewoon avonden dus waar iedereen die wil gewoon achter de platenspelers/cd's mag gaan staan om te spinnen.

wij nuchtere Hollanders houden niet van delen of dat mensen aan jou spul zitten..tenminste als die gear van een ander is...prima :lol:

Comment

Ik weet dat in Muziek Café Opus Four in Gorinchem vaak van dit soort "open podiums" zijn. Daar kan je (mits er niet teveel DJ's zijn) je kunsten laten zien. Hou http://www.opusfour.nl maar ff in de gaten.

Comment

Das 1................NEXT! 8)

(lijkt me ook leuk om een keer te gaan zingen/gitaarspelen op een openpodium , moet ik echt eens doen)

Comment

Originally posted by Myzrael
          Das 1................NEXT! 8)

(lijkt me ook leuk om een keer te gaan zingen/gitaarspelen op een openpodium , moet ik echt eens doen)
          Open Podium van de volgende Villa D party misschien? als die er überhaupt nog komt... maar wel aan het eind van de avond hè :wink:

Comment

LOL , open podia op de vorige villa ging nogal mis omdat ze te laat begonnen. Dat soort dingen moet je in het begin van de avond doen als iedereen nog nuchter is. En agh , bij Villa heb ik geen open podium nodig want dat is een kwestie van even vragen en draaien met die hap. Back to back met Annakonda lijkt me lachen. Kunnen we psy-trance doen :twisted:

Comment

Working...
            X