Announcement

Collapse
No announcement yet.

beginners set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginners set

k heb in de zoekfunctie gekeken of ik heb iets fout gedaan, of er stond gewoon nog niks van..
    ik wil misschien een beginners DJ set kopen.. waar je cd 'tjes op kan draaien geen platen .. wat zou ik daar ong. voor moeten neerleggen?

Kijk eens bij diverse webshops op de site. https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...ax-shop.nl/.nl heeft nogal veel en er staat een duidelijke beschrijving en reacties van kopers bij.

Welke app? Daarvoor zou je hier nog eens de zoekfunctie voor kunnen gebruiken.

Comment

ik ben ook nog niet zo heel lang dj ik heb ook een beginners set gekocht en ik heb er ongeveer 1300,- voor uitgegeven maar ik heb nu wel 2 cd spelers van 300 euro per stuk dus dat tikt ook al aardig aan..

dat is trouwens alleen geluid voor licht heb ik ook iets tussen de 400 en 600 euro maar dat kan natuurlijk naar eigen keus dit om een idee te geven hoeveel een goede set al gauw kan kosten

**DJ-BIG-B**

Comment

Stanton heeft nieuwe cdplayers tjekkit

C.304
        C.303

lijktmij een goede deal ;-)

Comment

Die Stantons leken me prima. Ik zit zelf nog eraan te denken om een paar simpele CD spelers te kopen binnenkort. De DN-1000 vind ik echter ook leuk dus ik moet ze maar eens gaan testen. Ze krijgen beiden in iedergeval goede reviews.

Comment

Originally posted by Myzrael
            Die Stantons leken me prima. Ik zit zelf nog eraan te denken om een paar simpele CD spelers te kopen binnenkort. De DN-1000 vind ik echter ook leuk dus ik moet ze maar eens gaan testen. Ze krijgen beiden in iedergeval goede reviews.
            De DN-1000 is zeker ook een leuk ding ;-) (zit je wel in een ander prijs klasse natuurlijk) als het even kan go for it!!

Comment

Originally posted by DAY-ONE
              Originally posted by Myzrael
              De DN-1000 is zeker ook een leuk ding ;-) (zit je wel in een ander prijs klasse natuurlijk) als het even kan go for it!!
              De duurste Stanton was ook 400 dacht ik? Die Denons kan je als complete set voor 930 kopen als ik het goed heb plus Denon mixer.
              Tot die tijd klooi ik lekker met controller en laptop alleen de laptop is niet van mij dus vandaar dat ik toch eerst CD spelers wil hebben. De prijs van een nieuwe laptop plus draaitafels ligt dik boven die van 2 cd spelers waar je leuk mee uit de voeten kan.

Comment

Working...
              X