Announcement

Collapse
No announcement yet.

Synq Scratchbox

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Synq Scratchbox

Ik kon via de search niets hierover vinden.
    Dus, wat is een Synq Scratchbox?

Na wat opzoek wekr (1min tijd) heb ik dit gevonden:

Adviesprijs € 94,50

Product Omschrijving:

Zodra je deze Scratch Processor op de CDX-1 dubbele CD-Speler aansluit kan je iedere audio CD als echte vinyl platen manipuleren!
    Je kan je audio CD’s zelfs scratchen alsof het echte vinyl platen zijn.
    Je hebt slecht één processor nodig om beide kanten van de CDX-1 te bedienen.
    Werkt met een speciaal gecodeerde “witte” 12” vinyl plaat.
    De scratch processor/scratch plaat combinatie kan je met iedere standaard platenspeler gebruiken!

Wordt geleverd ZONDER timecodeplaat!

Comment

Als ik dit zo lees, lijkt het wat op final scratch, maar dan voor de CDX-1 dubbele CD-Speler i.p.v. een computer met mp3's.
      Of zie ik het verkeerd?

Comment

In ieder geval goedkoper als final scratch, maar zijn de aansluitingen anders op een dubbele CD-Speler dan op een pc?

Comment

Originally posted by Malo
          In ieder geval goedkoper als final scratch, maar zijn de aansluitingen anders op een dubbele CD-Speler dan op een pc?
          Goedkoper dan Final Scratch? De CD spelers zijn gratis tegenwoordig zeker?
          Zal wel met een laser werken neem ik aan? (ben lui maar weet hoe dat ding eruit ziet). Kijk maar even goed naar de review voordat je zoiets aanschaft want het zou nog wel eens onnauwkeurig kunnen zijn.

En FinalScratch is CRAP......neem dan Serato of DjDecks of wacht tot het nieuwe Torq dat er veelbelovend uitziet.

Comment

Working...
          X