Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tulp aan speakers? WTF?! Wie bouwt zoiets? Waren het geen actieve PC-dingen ofzo?

Edit: nu ik nog eens teru lees:

zaten heel mooie extra-low-budget tulp stekkertjes op
    Was het geen pomona o.i.d.?

Comment

nee nee ;) het was echt zowen standaard niks mee gedaan hifi-***-ding ;) uit een ver afwezigstans land ofzo.. ooit een keer gewonnen met een kleurplaten wedstrijd toen ik 5 (??) was ofzo.. :lol: ROFL

nee het was echt tulp ;) wacht.. ik maak ff een fototje ;)

Comment

Dacht eerst dat ik een versnellingspook zag op die foto. Afschaffen die webcams en mobieltjes :lol:

Comment

En dan mijn laatste vraag: IK heb 2 boxen van 600W als begin gekocht. Moet ik dan een versterker hebben van 1200W wat iemand zei of juist lager van bijvoorbeeld 700W wat ook iemand zei. Zit aardig wat verschil in.

Comment

Vuistregel is 1,5 tot 2 keer het vermogen van de speaker per kanaal. Kijk wel naar de juiste impedantie! dus 8 ohm speaker? Dan ook het versterkervermogen bij die impedantie nemen. Dus indien je speakers "600 watt" zijn bij 8 ohm, dan heb je dus ook een versterker nodig van 900 tot 1200 watt per kanaal bij 8 ohm

600 watt? Let me guess, Raveland ofzo?

Comment

Originally posted by Myzrael
              Dacht eerst dat ik een versnellingspook zag op die foto. Afschaffen die webcams en mobieltjes :lol:
              ja sorry.. had geen camera in de buurt ;) alleen m'n webcam..

Comment

Working...
              X