Announcement

Collapse
No announcement yet.

ik wil dit kopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil dit kopen

is dit een goei combo of niet

MOD EDIT: Link verwijdert

met dit

MOD EDIT: Link verwijdert

MOD EDIT: Probeer even een goede link te zoeken, of plaatjes van wat je bedoelt

ik krijg gewoon de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ site... Dus geen idee, probeer even de links te maken.

Comment

bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ gebruikt cookies.. en daar zoekt die pagina naar.. maar die kan ie natuurlijk niet vinden.. want die staan alleen op jou computer..

Comment

Lijkt me een goede combo. Exact gelijk :roll:

Comment

nu je t zegt.. precies dezelfde link.. je hebt ons een link gegeven naar jou winkelwagentje.. daar hebben wij redelijk weinig aan.. aangezien de inhoud van dat winkelwagentje allen op jou pc staat ;)

Comment

nou weet ik nog steeds niet wat voor gear dat is?!@ :roll: photo's?! of merk en type?!

Comment

o srry ok dit is het

box
              BEHRINGER PA-Box B1220 Pro

met versterker
              FIDEK EINDVERSTERKER 2 X 720 W/4 OHM

de versterker kan ook 2x440 watt 8 ohm. en de boxen zijn 2x400 watt 8ohm. mijn vraag ook:,, maak ik dan niet langzamerhand die boxen kapot?

Comment

Past wel bij mekaar volgens mij,

Als je versterker meer Watt afgeeft als je boxen aankunnen, dan blaas je inderdaad je boxen op, als je de volume niet volledig opengooit maakt het niks uit, andersom, als je boxen meer kunnen hebben dan je versterker, dan kan je je versterker de pijp uit helpen.. De voorkeur gaat uit naar een versterker die (iets) meer aankan dan je boxen, je kan namelijk het input signaal iets zachter zetten..

Bij eindversterkers is het 't beste om de volume knop helemaal open te draaien, dus volume regelen met bijvoorbeeld je mixer die daar nog voor hangt.

Als je boxen beginnen te kraken.. dan staat je muziek te hard!!

Btw: Laat niemand bij je volumeknoppen.. de onwetende zielen hebben heel vaak de neiging om toch ff niet van die mastervolume af te blijven.. en zo je boxen half op te blazen..

Damn.. wat was ik toen boos op dat gastje zeg :? Die flikt zoiets niet nog een keer...

Comment

Als je versterker meer Watt afgeeft als je boxen aankunnen, dan blaas je inderdaad je boxen op, als je de volume niet volledig opengooit maakt het niks uit, andersom, als je boxen meer kunnen hebben dan je versterker, dan kan je je versterker de pijp uit helpen.. De voorkeur gaat uit naar een versterker die (iets) meer aankan dan je boxen, je kan namelijk het input signaal iets zachter zetten..
                  klepel, klok?................... :roll:

de versterker kan ook 2x440 watt 8 ohm. en de boxen zijn 2x400 watt 8ohm. mijn vraag ook:,, maak ik dan niet langzamerhand die boxen kapot?
                  In het andere topic dat je geopend hebt staan een aantal links die je de info geven die je nodig hebt. Even inlezen, dan gaan roepen. beginners kunnen niet alles weten, maar als je niet de moeite neemt om te lezen, waarom zou ik dan wel de moeite nemen het je uit te leggen in een lange post. Zou verloren tijd zijn.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                    klepel, klok?................... :roll:
                    volgens mij heb ik de klok opgehangen maar vergeten de klepel erin te hangen :lol:

laat ik het zo zeggen.. combi past prima!

Comment

hoeveel mensen kan ik hiermee zoethouden

Comment

Tja....

200 aandachtig luisterende, stille mensen of slechts een garagabox vol gabbers. Voor een gemiddeld feestje zul je zo'n 50 / 75 man wel trekken. Je hebt dan wel een serieus gebrek aan sub.

Comment

75 maar!!!! wat!!?? kan niet. met zo een vermogen

Comment

...

Comment

Helaas, maar waar. SPL = 95 dB en da's niet al te veel. SPL is een stuk belangrijker dan het vermogen. ff zoeken weer. staat ook genoeg over op het forum.

Comment

Working...
                              X