Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dj Cursus
Collapse
X
-
Ze zeggen dat je met deze cursus na 10 dagen al DJ bent!! 8O
Dus voor alle beginnende DJ's: Koop deze cursus en draai na 10 dagen in de grootste discotheken, verdien tonnen, reis de hele wereld over, koop de mooiste auto('s), ga wonen op de Bahama's, ....
Comment
-
Originally posted by DJDynoZe zeggen dat je met deze cursus na 10 al DJ bent!! 8O
Dus voor alle beginnende DJ's: Koop deze cursus en draai na 10 dagen in de grootste discotheken, verdien tonnen, reis de hele wereld over, koop de mooiste auto('s), ga wonen op de Bahama's, ....
Comment
-
ik heb laatst iets op marktplaats gepost, krijg ik een mailtje binnen:
Wanna Be A Dj?
We geven jou nu de kans om in 1 dag dj te worden
De cursus wordt gegeven sinds 2000 en intussen zijn al voor cursisten jou voorgegaan, in de leeftijd variërend van 10 tot 55 jaar!
Onder begeleiding van een professionele en ervaren dj leer jij in 5 uur de basisprincipes van het beatmixen en kan jouw dj-carrière beginnen.
De cursus bestaat uit een video, theorie en praktijkgedeelte. Na afloop van de cursus ontvang je een echt DJ-certificaat en actiefoto van jezelf!
Tijden:
Zaterdag’s van 11.00 tot 16.00 (max 4 personen per cursus)
Inclusief:
- Dj-Certificaat
- Lunch
- Theoriemap
- Actiefoto
Als referentie kun je kijken op de website van een excursist Dj Deliya, die inmiddels al erg ver is gekomen in het djvak.
Kijk op www.deliya.nl onder de link "news" en lees onderaan zijn bevindingen over de cursus.
Meld je nu aan voor je cursus en voor je het weet ben jij DJ!
CHECK WWW.DJLES.NL
Zucht. Kent iemand die DJ Deliya? De site is niet erg prachtig, vind ik...
Comment
Comment