Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj Cursus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj Cursus

Helemaal geweldig dit 8)

Ja super, dan kunnen al die topics over welke "uitrusting" ( :lol: ) heb ik nodig ook eens weg!

Comment

:D ik heb het bij een vriend gezien. Slaat totaal nergens op. Er zitten wel redelijk handige dingen tussen maar het is voor beginners onder de 7 jaar :wink:

Comment

Enig.......een Traktor cursus scratchen met de muis.........JUISTEM! :roll: :P

Comment

Ze zeggen dat je met deze cursus na 10 dagen al DJ bent!! 8O

Dus voor alle beginnende DJ's: Koop deze cursus en draai na 10 dagen in de grootste discotheken, verdien tonnen, reis de hele wereld over, koop de mooiste auto('s), ga wonen op de Bahama's, ....

Comment

Originally posted by DJDyno
            Ze zeggen dat je met deze cursus na 10 al DJ bent!! 8O

Dus voor alle beginnende DJ's: Koop deze cursus en draai na 10 dagen in de grootste discotheken, verdien tonnen, reis de hele wereld over, koop de mooiste auto('s), ga wonen op de Bahama's, ....
            Klinkt goed! Ik ga vandaag van start....... :roll:

Comment

Hahaha, geweldig dit!

Zouden nog ze met meer cursussen komen? "Hoe wordt ik miljardair in 10 dagen?" e.d.

Misschien dat je er wel iets van leert (als je een leek bent), maar die informatie zul je denk ik ook gewoon op internet kunnen vinden.

Comment

Helemaal mee eens. Slaat totaal nergens op. Als je iets zoekt op internet scheelt het je 20 euro.... voor zoiets zoveel betalen 8O

Comment

Laat ik het nog even wat sterkerder brengen.. die introductie-proef-les ziet eruit alsof alles letterlijk van internet geplukt is.. :lol:

Comment

Voor mensen die serieus een dj curses willen volgen stuur mij een pm met je email. Zandvoort fm is weer van plan om voor de 3e keer op rij een dj curses te organiseren.

Comment

Okay was te nieuwsgierig maar marijke ziet er wel erg leuk uit :-) jammer geen foto van laura :cry:

Comment

Ja dat is wel zo ja. Goed blond maar voor de rest is het echt een ramo en totalte onzin....

Comment

ik heb laatst iets op marktplaats gepost, krijg ik een mailtje binnen:

Wanna Be A Dj?

We geven jou nu de kans om in 1 dag dj te worden

De cursus wordt gegeven sinds 2000 en intussen zijn al voor cursisten jou voorgegaan, in de leeftijd variërend van 10 tot 55 jaar!

Onder begeleiding van een professionele en ervaren dj leer jij in 5 uur de basisprincipes van het beatmixen en kan jouw dj-carrière beginnen.

De cursus bestaat uit een video, theorie en praktijkgedeelte. Na afloop van de cursus ontvang je een echt DJ-certificaat en actiefoto van jezelf!

Tijden:

Zaterdag’s van 11.00 tot 16.00 (max 4 personen per cursus)

Inclusief:

- Dj-Certificaat

- Lunch

- Theoriemap

- Actiefoto

Als referentie kun je kijken op de website van een excursist Dj Deliya, die inmiddels al erg ver is gekomen in het djvak.

Kijk op www.deliya.nl onder de link "news" en lees onderaan zijn bevindingen over de cursus.

Meld je nu aan voor je cursus en voor je het weet ben jij DJ!

CHECK WWW.DJLES.NL

Zucht. Kent iemand die DJ Deliya? De site is niet erg prachtig, vind ik...

Comment

DJ Deliya heeft ook niet bepaald een goed gevulde agenda, als ik de site zo bekijk.

Comment

Darn , goed verdienen ook. Denk dat ik ook maar eens een cursusje ga opzetten :roll: haha

Comment

Working...
                              X