Hi allemaal,
ik heb een paar vragen. Ik wil gaan beginnen met draaien. Maarrr heb erg weinig geld voor apparatuur. Ik heb een tijdje geleden Virtual DJ ontdekt, en dat vond ik wel geinig (Maar Virtual DJ is geloof ik zo'n beetje de simpelste DJ software?).
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat draaien op de computer leuk is om mee te beginnen en te ontdekken of je het leuk vind ofniet enz.
Maar met de muis draaien is natuurlijk ronduit k**
Dus daarom dacht ik, ik ga een controller aanschaffen.
Zoals de Behringer BCD 2000
of misschien zo'n Hercules controller (maar dit leek me meer zooi).
Nou, de vraag is eigenlijk, want vinden jullie van draaien op de computer (voor een beginner zoals ik). En zal ik zo'n controller aanschaffen, zoja welke?
Ben benieuwd. Alvast bedankt.
Grt.
Jurriaan
Oja, ik wil voornamelijk house en hardhouse draaien.
ik heb een paar vragen. Ik wil gaan beginnen met draaien. Maarrr heb erg weinig geld voor apparatuur. Ik heb een tijdje geleden Virtual DJ ontdekt, en dat vond ik wel geinig (Maar Virtual DJ is geloof ik zo'n beetje de simpelste DJ software?).
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat draaien op de computer leuk is om mee te beginnen en te ontdekken of je het leuk vind ofniet enz.
Maar met de muis draaien is natuurlijk ronduit k**
Dus daarom dacht ik, ik ga een controller aanschaffen.
Zoals de Behringer BCD 2000
of misschien zo'n Hercules controller (maar dit leek me meer zooi).
Nou, de vraag is eigenlijk, want vinden jullie van draaien op de computer (voor een beginner zoals ik). En zal ik zo'n controller aanschaffen, zoja welke?
Ben benieuwd. Alvast bedankt.
Grt.
Jurriaan
Oja, ik wil voornamelijk house en hardhouse draaien.
Comment