Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Eén of twee Ipods mee + deze controller en je bent het mannetje.
De reden is dat ik nu voor elke gig 2 tot 4 koffers bij me heb, dat gaat nog als je in Europa blijft, maar als je moet gaan vliegen...
Probleem wat ik heb is dat ze hier in Luxemburg nog niet zo'n handige permanent tijdelijke BUMA/Stemra regeling hebben voor MP3 DJ's.
ja, ik dacht al. Als dat zo met 1 knopje gebeurt is is dat wel erg makkelijk. Kan ook gewoon proberen dat magische knopje niet in te drukken. :P
Hee maar bedankt allemaal. Ik ga denk ik die Behringer BCD 2000 kopen.
Alleen schijnt ie heeeeel slecht leverbaar te zijn en overal uitverkocht. Dus hoop maar dat ik em snel binnen heb.
Oja, nog een vraag.
Ik hoor vaak dat Traktor DJ Studio beter is dan Virtual DJ.
Kan je dan zoveel meer met Traktor DJ Studio? En wat zijn dan die grote verschillen?
ik zou toch egt zeker voor de hercules gaan. De behrhinger ziet er erg mooi uit, maar behrhinger is meer van: we pakken een mooie verpaking en doen daar een***cadeau in. Ik ken verschillende mensen die geen goede ervaringen met dit product hebben, en dat is echt niet omdat ze er lomp mee omgaan. Verder is voor een beginende dj de computer een prima oplossing. Het is in vdj idd wel erg makkelijk dat magische knopje.. maar als je wil oefenen.. dn kan je er ook gewoon simpelweg vanaf blijven. :wink:
De hercules is trouwens ook niet perfect... de knopjes zitten voor mijn idee een beetje te dicht op elkaar... maar de houdbaarheidsdatum is een stuk langer in de meeste gevallen.. alhoewel je natuurlijk ook geluk kunt hebben met de behrhinger...
als je iets meer geld hebt zou ik toch een kijken naar de Kontrol Dj.. dat is een duurder apparaat van een klein spaans bedrijf.. Deze werkt echt Fantastisch en ziet er zeer goed uit. De service van het bedrijf zijn ook oke..
Comment