Originally posted by djtimm
Originally posted by BeginnendeDJ
Ben zelf ook van plan om 'n numark axis 4 te kopen.. Is 235 euro een redelijke prijs hiervoor?
dus conclusie: voor iets minder dan 400 euro heb je 2 numark axis 4 thuis staan.............
enne nog voor mijn bovenganger: volgens mij heb je dan de axis 9 gehad, hier zitten effecten op, op de 4 niet.......
Bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, 198,00 inclusief verzendkosten en btw
of bij bax-shop, ong. 212 euro + verzendkosten (door de korting via djforum)
Lijkt mij dan bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/? Maar hoe zit dat verder met kwaliteit, levertijd enz.. (Sorry, ben echt 'n N00b op dit gebied :roll:)
En dan nog 'n andere vraag: Ondersteunt de axis 4 ook mp3?
Wat ik je wel eerlijk moet vertellen is dat de leveringstijd die bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ staat (3 dagen volgens mij) wel eens wat langer kan zijn. Eerst krijgje namelijk een mailtje waarna je geld over kan maken, afhankelijk van je bank gaat hier weer wat tijd overheen. Houdt dan dus rekening met een weekje.
Dan is het verder aan jou wat je wil doen met het prijsverschil: of iets binnen een dag in huis hebben of wat langer willen wachten en wat geld uitsparen.........
Ze bezorgen overigens via DHL of 'n ander bekend bedrijf die ook alleen leveren als je thuis bent en je dus tekent. (het is dus niet zo dat ze het bij de buren afgeven of zelfs achter de container leggen :S)
Comment