Announcement

Collapse
No announcement yet.

numark axis 4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by djtimm
    Originally posted by BeginnendeDJ
    Ben zelf ook van plan om 'n numark axis 4 te kopen.. Is 235 euro een redelijke prijs hiervoor?
    Kijk ff bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, nog geen 200 euro!
    Maar daar komt er nog wel 30 euro btw + verzendkosten overheen!
    Kijk ff goed, er staat een bedrag onder ex btw (wat dus 30 euro lager is) en boven in de hoek staat vanaf 100 euro gratis thuisbezorgd!!!

dus conclusie: voor iets minder dan 400 euro heb je 2 numark axis 4 thuis staan.............

enne nog voor mijn bovenganger: volgens mij heb je dan de axis 9 gehad, hier zitten effecten op, op de 4 niet.......
    Dus, waar kan ik het nu 't beste bestellen:
    Bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, 198,00 inclusief verzendkosten en btw
    of bij bax-shop, ong. 212 euro + verzendkosten (door de korting via djforum)
    Lijkt mij dan bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/? Maar hoe zit dat verder met kwaliteit, levertijd enz.. (Sorry, ben echt 'n N00b op dit gebied :roll:)

En dan nog 'n andere vraag: Ondersteunt de axis 4 ook mp3?
    Of dat -ie mp3 ondersteund weet ik niet 100% zeker maar ik denk het haast niet. (het het iig nergens zien staan)

Wat ik je wel eerlijk moet vertellen is dat de leveringstijd die bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ staat (3 dagen volgens mij) wel eens wat langer kan zijn. Eerst krijgje namelijk een mailtje waarna je geld over kan maken, afhankelijk van je bank gaat hier weer wat tijd overheen. Houdt dan dus rekening met een weekje.

Dan is het verder aan jou wat je wil doen met het prijsverschil: of iets binnen een dag in huis hebben of wat langer willen wachten en wat geld uitsparen.........

Ze bezorgen overigens via DHL of 'n ander bekend bedrijf die ook alleen leveren als je thuis bent en je dus tekent. (het is dus niet zo dat ze het bij de buren afgeven of zelfs achter de container leggen :S)
    En waarom waren de laarzen van mijn moeder, die via DHL bezorgd waren, dan bij de buren afgeleverd?

Comment

Originally posted by Stefjuuh
      Ben zelf ook van plan om 'n numark axis 4 te kopen.. Is 235 euro een redelijke prijs hiervoor?
      Kijk ff bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, nog geen 200 euro!
      Maar daar komt er nog wel 30 euro btw + verzendkosten overheen!
      Kijk ff goed, er staat een bedrag onder ex btw (wat dus 30 euro lager is) en boven in de hoek staat vanaf 100 euro gratis thuisbezorgd!!!

dus conclusie: voor iets minder dan 400 euro heb je 2 numark axis 4 thuis staan.............

enne nog voor mijn bovenganger: volgens mij heb je dan de axis 9 gehad, hier zitten effecten op, op de 4 niet.......
      Dus, waar kan ik het nu 't beste bestellen:
      Bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, 198,00 inclusief verzendkosten en btw
      of bij bax-shop, ong. 212 euro + verzendkosten (door de korting via djforum)
      Lijkt mij dan bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/? Maar hoe zit dat verder met kwaliteit, levertijd enz.. (Sorry, ben echt 'n N00b op dit gebied :roll:)

En dan nog 'n andere vraag: Ondersteunt de axis 4 ook mp3?
      Of dat -ie mp3 ondersteund weet ik niet 100% zeker maar ik denk het haast niet. (het het iig nergens zien staan)

Wat ik je wel eerlijk moet vertellen is dat de leveringstijd die bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ staat (3 dagen volgens mij) wel eens wat langer kan zijn. Eerst krijgje namelijk een mailtje waarna je geld over kan maken, afhankelijk van je bank gaat hier weer wat tijd overheen. Houdt dan dus rekening met een weekje.

Dan is het verder aan jou wat je wil doen met het prijsverschil: of iets binnen een dag in huis hebben of wat langer willen wachten en wat geld uitsparen.........

Ze bezorgen overigens via DHL of 'n ander bekend bedrijf die ook alleen leveren als je thuis bent en je dus tekent. (het is dus niet zo dat ze het bij de buren afgeven of zelfs achter de container leggen :S)
      En waarom waren de laarzen van mijn moeder, die via DHL bezorgd waren, dan bij de buren afgeleverd?
      Dat weet ik niet.............

Briefje vergeten dat ze 't bij de buren hebben afgegeven?
      Maar ik vind dit eik geen reden om niet voor bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ te kiezen, tenzij je moeders laarzen daar vandaan komen.........

Comment

om ff niet te lang te maken... briefje was er wel, en nee, ze waren niet van de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, maar t ging om de dhl..:p

Comment

haha ja ik snap je ook wel hoor :P

mjah dat kan overal natuurlijk gebeuren ........

Comment

Zondag weet ik 't, want dan mag ik m'n nieuwe axis 4 aansluiten!! Denk idd eigenlijk niet dat 'ie 't ondersteunt..
            Stel hij ondersteunt 't niet, zouden .wav files dan wel lukken?

Comment

Re: numark axis 4

Jihoe, hij ondersteund mp3!

Comment

Re: numark axis 4

Ik mix dagelijks met een Axis 4, werken gewoon goed. Zitten niet echt veel bijzondere dingen op maar t ding doet gewoon wat hij moet doen, draaien. Check it out:

Comment

Working...
                X