Announcement

Collapse
No announcement yet.

Syncen van nummers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Syncen van nummers

Als jullie met mp3 draaien he gaan jullie dan van te voren alles synchroniseren kwa nummers met volume en Kbps van het nummer ?

Nee

Nee. Ik gebruik software om dit te doen terwijl ik aan het draaien ben. Met deze software kun je de beat gelijk zetten en deze past automatisch het volume aan.

Comment

maar heb je niet dat de kwaliteit van sommige mp3tje echt minder zijn.

Wij moeten binnen een maand 3u gaan draaien hoogstwaarschijnlijk, en we hebben voor de rest nog nooit live gedraaid.

We draain voornamelijk hardstyle, maar ik wil eigenlijk niet gelijk de avond beginnen met keiharde hardstyle.

Kan je me wat aanraden ?

Comment

OOO je hebt nog een hele maand?? Dan heb je nog tijd genoeg om de mp3's stuk voor stuk te preparen, beluister ze gewoon eens en check hoeveel dB ze geven, sorteer ze dan en je hoeft niet bang te zijn dat je er per ongeluk een "te harde" doorheen gooit.

Je kunt idd het beste wat rustiger beginnen. Maak eens een mooie intro waar idereen versteld van staat, mix wat sounds (acapella's, colle sounds enz..). Daarna bouw je gewoon rustig op en het laatste uur kun je knallen!

Veel succes iig!!

Comment

ja je bedoel intro's maken van een paar vette soundtracks of feesten ofzo ?

want hoe is eigenlijk een set opgebouwd ?

Kijk de mensen daar weten ook wel dat wij geen Luna of Zany zijn dusja...

Comment

Je MP3's moet je gewoon goed rippen, als het slechte kwaliteit mp3's zijn kan je ze een beetje bij vijlen.. maar van k*t kwaliteit kan je geen masterpiece maken ;)

Dus, je (legaal verkregen!!) cd's rippen op goede kwaliteit..

en je rip software gelijk de nummers laten normaliseren..

De opbouw van je set.. rustig beginnen, naar een climax toewerken..

Dus begin eens met wat commerciele nummertjes, een leuke intro kan indd leuk zijn, niet noodzakelijk.. verder gewoon opbouwen van rustige nummertjes naar de echte hardstyle en later eventueel iets van jump of hardcore, ligt aan t publiek ;)

Comment

Working...
            X