Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke muziek...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke muziek...

Hoi!

Ik ben de laatste tijd bezig met een beetje mixen enzo via m'n computer.
    Dit gaat me vaak al redelijk goed af...beetje Beatmachen enzo (stelt natuurlijk niet zoveel voor maar toch.) Binnenkort ga ik de Behringer BCD2000 kopen om het mixen makkelijker te maken want aan 1 muis heb ik niet genoeg....

Nu mijn vraag..welke muziek gebruiken jullie om te mixen....?? :roll:

Dag Snickelson!

Kun je iets duidelijker zijn met je vraag? Bedoel je wat voor genre of welk formaat (mp3, wav enz.)

Comment

voor genre verwijs ik je door naar een reeds eerder gemaakt topic dat ergens op dit forum actief is, staat ergens bovenaan in de lijsten..

als je formaat bedoeld.. MP3

Comment

Vinyl , CD audio, Mp3 , OGG , Flac..........zo......kun je weer even vooruit :lol:

En voor het mixen gebruik ik muziek. Ietwat zinnigers kan ik daar niet over zeggen want alles valt te mixen. De vraag is niet wat ik mix maar wat jij wil mixen. Als ik zeg "trance" , ga jij dan ineens alleen trance mixen? Nope , dus lijkt het me geen nuttige vraag.

Comment

Originally posted by NBeat
          voor genre verwijs ik je door naar een reeds eerder gemaakt topic dat ergens op dit forum actief is, staat ergens bovenaan in de lijsten..
          ..Inderdaad, kijk eens in DJ Forum.nl forum index -> Polls -> [Poll]Welke style?....

Comment

Dat topic bedoelde ik indd ;)

En wat myzrael al zei, alle muziekstijlen zijn te mixen, ligt er maar net aan wat jij leuk vind ;)

Comment

Originally posted by SvenDJ
              Dag Snickelson!

Kun je iets duidelijker zijn met je vraag? Bedoel je wat voor genre of welk formaat (mp3, wav enz.)
              Ik bedoel eigenlijk hoe je aan verschillende beats komt (zonder zang) waar je zelf weer wat doorheen kan mixen.....

Comment

In eeb heleboel nummers zitten 'lege' stukken, zonder zang, hier kan je een volgend nummer inmixen.

Als je gewoon alleen een nummer bedoelt dat uit maar 1 ritme bestaat, dan moet je gewoon zelf even iets fixen in FL Studios bijvoorbeeld.

Comment

Sja......dat komt in bijna alle nummers wel een keer voor. Vooral bij de langere clubmixen. Dat is dus ook het moment om ze over te mixen.....

Comment

2 replies tegelijk :P

Comment

Ok...nog een vraag :P

In Disco's hebben ze vaak remixen enzo...
                      Hoe komen ze daar aan?

Comment

Dat is een geheim wat je pas te weten krijgt als je geintroduceerd wordt in de grote geheime DJ-cirkel.

Comment

Originally posted by djkrat
                          Dat is een geheim wat je pas te weten krijgt als je geintroduceerd wordt in de grote geheime DJ-cirkel.

:spring:

Comment

Originally posted by djkrat
                            En dat moet ik geloven.... :lol:

Comment

Zou het maar wel doen als je die remixen wil hebben....

Comment

Working...
                              X