Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar halen jullie je muziek op Internet vandaag???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar halen jullie je muziek op Internet vandaag???

Nu ik na een tijdje toch overgegaan ben op cd's ben ik toch benieuwd waar iedereen zijn/haar muziek vandaan haalt.. Napster is dood, Limewire bijna.. Waar download je ALLE groove/latin/club muziek zowel legaal als illegaal???

groeten ben benieuwd

Mod edit:
    Volgende keer graag de normale lettergrootte gebruiken....

I-tunes......

Comment

Illegaal:
      Torrentz en poolse sites

Legaal:
      Koop eigenlijk nooit mp3's maar beatport.com vind ik wel een hele prettige shop. (btw, bekijk even het groovefanatics label daar, is van een vriend van me :wink: )

Comment

illegaal:
        usenet

legaal:
        gewoon bij de lokale muziekshop liefst vinyl :wink:

Comment

Illegaal, niet mee draaien ;)

Maar weten wat je koopt is wel handig.. dus downloaden, gewoon met LimeWire, werkt nogsteeds perfect, Usenet begint ook steedsmeer op te komen.

En btw.. downloaden voor eigen gebruik mag!!

Comment

op die poolse sites staan altijd wel hele goede en nieuwe nummers, maar pas op want die sites zitten vol virussen en troep.

en legaal: vinyl

Comment

En welke poolse sites dan??

Comment

helaas.. daar zal je ff over moeten pm-en / mailen / msn-en.. want dii links mogen niet op dit forum ;)

Btw.. ik heb zelf de links niet ;).. dus pm / mail me ook niet :P

Comment

Goed zoeken :wink:

Comment

Als het je om dance gaat, neem dan eens een kijkje op http://main.dance-tunes.com/
                    Legaal muziek die je ook als DJ mag gebruiken zonder DCRM in lange versies van R&B tot Hardcore... tussen 99 en 149 eurocent per nummer en als je een bundel koopt is het nog goedkoper!!!

Comment

Originally posted by DigiJay
                      Als het je om dance gaat, neem dan eens een kijkje op http://main.dance-tunes.com/
                      Legaal muziek die je ook als DJ mag gebruiken zonder DCRM in lange versies van R&B tot Hardcore... tussen 99 en 149 eurocent per nummer en als je een bundel koopt is het nog goedkoper!!!
                      Yep, werkt als een tierelier!!! Bundel van 99 pleuro, heb je 100 tunes(basistaries 0,99) PLUS 100 TUNES GRATIS!!! En daar zit héél nieuwe shit tussen.

Comment

Kun je deze nummers dan eerst ook gewoon luisteren?

Comment

Originally posted by sebastiaankeller
                          Kun je deze nummers dan eerst ook gewoon luisteren?
                          Nee hoor, eerst kopen, thuis luisteren en als een track je niet bevalt kun je hem terug sturen met bijgeleverd retourformulier!!

8O

Ja hoor je kan eerst een sample met een lage bitrate luisteren voor je besteld.

Comment

Bol.com, frs.nl, bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl............ :wink:

Comment

Illegaal: Soulseek n d good oll' winmx

Enkel voor het nummer te leren kennen, daarna delete ik ze, koop ze vervolgens op cd.

Legaal: Beatport, dj download .... voordeel: je hebt ze direct. nadeel je mag ze niet op cd branden om die dan op publieke plaatsen spelen, wel mag je spelen vanop je harde schijf. brande voor eigen gebruik mag.

grrtez

Comment

Working...
                              X