Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
kan jij je koptelefoon in tulp aansluitingen proppen 8O ?
is een kwestie van naar een elctroshop gaan en vragen om een snoertje waarmee je van een jack/minjack naar 2 tulpstekkertjes klaar. deze set je ertussen en klaer is kees
Ik heb gewoon 2 masteroutputs, 1 semi master output en 1 booth out.. 1 cue.. en een rec.. hoezo overkill 8O :P
is voor grotere muziekgelegenheden wel handig lijkt me, 1 naar versterker voor tops, 1 voor versterker naar subs , 1 voor booth en dan hou je alleen de semi over...of ze moeten een actief geluidssysteem hebben staan.. :P
Lijkt me niet zo verstandig om he hp rechtstreeks op een line-out aan te sluiten. Impedantie enzo......
En meestal heb je aan één output ook wel genoeg. Main out, naar cross-over en van daaruit verder naar de amps. Monitor rechtstreeks is wel handig maar kan desnoods via de THRU of link van andere versterker.
Comment