eey ik ben een complete rookie op het gebied van DJ-en ;) ik heb wel een hele uitgebreide liefde voor muziek :oops: dus d8 ik tijd om zelf muziek te maken...nu heb ik wat centjes gespaard...en ben ik van plan mij eerste mixer te kopen. heb 2 gezien op een dj gear site...het zijn deze 2: Behringer VMX-300 en JB-Systems BEAT4 Mk2. Ze verschillen een tientje in prijs..Misschien kent iemand deze 2 mixers, of kan iemand me vertellen waar ik allemaal op moet letten en wat echt een MUST is voor zo'n mengpaneel...hoop dat iemand me kan helpen
Alvast bedankt
ps: was na dat ik dit berichtje heb gestuurd nog aan het rond kijken en er wordt verteld on the web dat je beter de MX4 Mk2 plaats van de beat4 mmk2 kan pakken om dat je aan de beatcounters toch geen zak hebt....en heb ik nog een vraag als ik bijvoorbeeld voor de JB systems ga kan ik dan elke cd speler op zetten van elke merk of moet je daar ook weer opletten....
Alvast bedankt
ps: was na dat ik dit berichtje heb gestuurd nog aan het rond kijken en er wordt verteld on the web dat je beter de MX4 Mk2 plaats van de beat4 mmk2 kan pakken om dat je aan de beatcounters toch geen zak hebt....en heb ik nog een vraag als ik bijvoorbeeld voor de JB systems ga kan ik dan elke cd speler op zetten van elke merk of moet je daar ook weer opletten....
Comment