Announcement

Collapse
No announcement yet.

tarief Nieuwjaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tarief Nieuwjaar

Hallo ,

Een restaurant heeft me gevraagd om te dj'en op Nieuwjaarsnacht voor een zestigtal mensen van 22u tot 4u.

Hoeveel kan ik hiervoor vragen? (zij zorgen voor het materiaal).

Bedankt

Re: tarief Nieuwjaar

Originally posted by westvleet
    Hallo ,

Een restaurant heeft me gevraagd om te DJ'en op Nieuwjaarsnacht voor een zestigtal mensen van 22u tot 4u.

Hoeveel kan ik hiervoor vragen? (zij zorgen voor het materiaal).

Bedankt
    dat is aardig lang..uit ervaring voor een uur of 2 draaien gemiddeld €350
    dus reken je winst uit ;-)

Comment

Ik zou maw bijna 1000 euro kunnen vragen?

Comment

Wat vraag je normaal voor een avondje draaien?

Comment

als je ergens vast draait als resident ga je denk ik niet zomaar het dubbele vragen!

Comment

Originally posted by marcello
            als je ergens vast draait als resident ga je denk ik niet zomaar het dubbele vragen!
            Misschien een kleine extra omdat je op dan moet werken ipv gezellig oudejaarsavond vieren met je vrienden/familie enz.

Maar ik weet niet hoe dat gaat in de DJ Wereld.. ;)

Comment

Meestal draai ik vast in een café, dat niet zo bijster goed betaalt (100 euro per nacht). Ik vroeg me gewoon af of ik in dat restaurant misschien 500 zou kunnen vragen? Ik ken de standaard tarieven niet zo goed.

Comment

Er zijn geen standaard tarieven.

Verder moet je even kijken wat de omstandigheden zijn waarmee dat feest wordt georganiseerd. Wat zijn de entreeprijzen, hoeveel kost een diner en zo. Dan kan je zo uitrekenen wat de organisator binnen haalt aan gelden. Daar kan jij je prijs op berekenen. Als die restautanthouder 100 euro vraagt voor diner en entree kan je best 500 euro vragen. Als dat minder is zou ik zeker geen hoge bedragen vragen. Sowieso vind ik 500 euro vragen voor een feest waar 60 mensen komen een beetje buiten proportie.

Comment

Working...
                X