Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede spullen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede spullen?

Ik ben nieuw hier op dit forum en wil graag wat meer weten over DJ gear. Ik heb rondgekeken en toen viel mijn oog op de Citronic MPCD-S6(is volgens mij een OEM speler). Van een kennis heb ik gehoord dat de Numark DXM-01 een goede en goedkope mixer is. Heeft iemand hier ervaring met deze spullen? Mijn budget is ongeveer 1100 euro voor 2 CD-spelers en een mixer dus als jullie nog betere dingen aan kunnen raden voor dat budget stel ik dat zeer op prijs. Ik wil eerst gewoon leren mixen en scratchen dus (nog) geen geen drive-in o.i.d. Mijn maatgevoel is behoorlijk goed en ik maak zelf ook Hardcore.

Als wat geld bijlegt kun je het volgende setje kopen, en dan heb je een zelfs een moord mixer, zeker voor de doeleinde waar jij hem voor wilt gebruiken.

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
    Last edited by marc; Wednesday-18-11-2009, 14:27.

Comment

Bedankt man!!! Dat is een goed setje en nog goede merken ook. Die CD-spelers spelen ook MP3's af toch? Hopelijk verkopen ze hem nog als ik het geld bij elkaar heb :P .

Comment

Yes de Denon's spelen MP3 af, echter de scratch-functionaleit van de beestjes moet je met een korreltje zout nemen :)

Om gewoon wat plaatjes te mixen zijn ze echter zeer fijn.

Wel even schrikken als je een keer bij iemand anders op CDJ's gaat draaien, ze zullen altijd groter zijn ;)

Comment

Dat is een zeker mooi setje! Had 2 van die spelers staan in hilversum. Zeker goed! die DJM400 heb ik zelf nog niet op gedraait maar het is pioneer dus vast goed. Staat hier ook nog ergens op het forum een review over de DJM400 (onder Recencies DJ Gear)

Succes met het aanschaffen van je DJ set :)

Comment

Als je ook wilt scratchen zou ik toch voor pioneer gaan. Heb zelf verschillende geprobeerd en heb toen besloten de CDJ800MK2 te kopen. Vind die zelf beter dan de denons en Pioneer vind je meer terug op feesten en in discotheken.
            Mischien 2e hands een optie? De MK2 is nog niet zo heel oud, dus je vind ze vaak nog met garantie.

Succes.

Comment

Als je deze set te duur vind kan je kijken naar de volgende setjes: Zelfde cd speler (DN-S1000) andere mixers

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel en muziekwinkel voor DJ\'s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt je altijd de beste XXL service.
              Last edited by marc; Wednesday-18-11-2009, 14:27.

Comment

Dankjewel allemaal voor de tips. Een van die Denon S1000 sets gaat het worden. Ik heb nu alleen nog 1 vraag. Wat is er mis met de scratch functie? Ik heb wel gelezen dat je de schijf nogal fors in moet drukken voor scratchen, maar ik heb ook gelezen dat dat bij valt te stellen. Ik denk ook niet dat ik me daar aan ga ergeren, want ik heb nog nooit een CDJ in het echt gezien, laat staan uitgetest :P !

Comment

als ik jouw was dan zou ik even het scratchen dan uitproberen op de speler, dan kan je zelf bepalen of het scratchen heel vervelend gaat of niet.....
                  succes met de koop

Comment

Hallo mensen,

Ik heb al een klein beetje met een behringer bcd2000 gemixt maar vind het toch niet optimaal en wil ook zonder computer kunnen mixen zon automatische beat synch (die ik toch al niet gebruikte). Ik weet dat djs niet letten op de gear maar omdat ik toch thuis wel serieus wil gaan oefenen in mn vrije tijd en omdat ik met de muziek die ik leuk vind zelf wil gaan mixen, ben ik van plan wat aan te schaffen. Ik woon vlakbij Duitsland Kleve maar klopt het dat de apparatuur daar flink goedkoper is? Ik wil daar namelijk eens gaan kijken. Ik kon eigenlijk weinig op google vinden van winkels in kleve die dit soort dj gear hebben. Heeft iemand tips voor mij waar ik het beste kan gaan kijken? Ik zat te kijken naar 2x CD800 mk2 en een pioneer djm 400. Ik vind het wel jammer dat deze geen optie heeft om frequenties van onderaf ermee uit te filteren omdat je hier wel een leuk effect mee kan bereiken om daarna vol de bass open te gooien.
                    Als iemand dus een andere aanrader heeft dan hoor ik dit graag. Ik vind het veel geld maar die spelers zijn het waard. Daarom wil ik weten of Duitsland goedkoper is en of iemand sites heeft waar ik op kan kijken met prijzen erbij. Alvast bedankt.

Comment

Originally posted by Mr-Bojangles
                      Als wat geld bijlegt kun je het volgende setje kopen, en dan heb je een zelfs een moord mixer, zeker voor de doeleinde waar jij hem voor wilt gebruiken.

http://www.bax-shop.nl
                      id de perfecte set(vind ik zelf) . Er zijn natuurlijk betere cd-spelers te krijgen, bijv. de cdj1000, maar 1 zown cd-speler is bijna net zo duur als deze hele set. Zeker een aanrader..
                      Last edited by marc; Wednesday-18-11-2009, 14:28.

Comment

Working...
                      X