Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke turntable set?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke turntable set?

hej, ik wil graag een dj set kopen (of zelf samenstellen, maar dat komt vaak duurder uit) van 2 draaitafels en 1mixer

Ik wil niet teveel uitgeven (rond de 400 mschn 500 euro) want dat heb ik gewoon niet :wink:

nu had ik zelf al wat dingen gevonden maar zou graag jullie mening horen

Wilt u DJ accessoires kopen? Bij Schreeven Muziekinstrumenten kunt u de beste DJ Gear kopen. Van draaitafels tot koptelefoons. Neem gerust een kijkje!

en als die van inde 500 beter zijn dan inde 400 dan graag waarom enzo de verschillen..

h setje is leuk

maar draai je al of begin je net?

Comment

ik draai wellus op het setje vanm me broer (dubbele numark cdplayer, endan mengpaneel enzo.. niet echt een pro set ofzo maar ookgeen rotzooi)

maar naadat hij uiteindelijk die numark player had gekocht (hij had eerst gewoon 2 losse standaard cd spelers (dus niet bedoeld om te mixen) ben ik ook geïntereseerd geraakt in platen..

wat ik ook nog zat te bedenken (aangezien ik niet echt veel geld heb en zowieso nog ff moet spare) of het iets is om alvast 1 platenspeler te kopen (JB T-2 of Stanton T.6 ofzo) en daar dan beetje mee kloten/aan de set van me broer zetten en dan alsik meer geld heb uit te breiden... weetniet of dit wat is?

maar dan nog wil ik graag weten welke set goed is die ik in mn 1ste bericht gepost had :)

Comment

keb besloten dat k tog maar begin met 1 draaitefel en die dan op de set van me broer zet, en als ik ut leuk vind ik 'm uitbreid..

wat is de beste/handigste draaitafel van ronde de 200 euro?

Comment

zijn zoveel dingen/ merken let iig op

-direct drive
          -speling in de arm kunnen laten verwijderen

goede element nemen dan kom je aardig ver met weinig :)

een goede element stanton 500 lekker allround overal goed voor ;)

vak als je m erbij besteld stellen ze m volledig af

Comment

Kijk hier eens naar; http://www.aboutdj.nl/content/view/24/8/.

Ben zelf ook nieuw in de DJ wereld, en me ook eens aan het verdiepen wat voor setup ik mee wil beginnen. Heel kort ook gekeken inderdaad naar die pakketten, maar dat is vaak rotzooi! Let op, je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt en wat betreft audio is goedkoop vaak duurkoop. Die superOEM's zijn denk ik een goede investering. Mocht je toch geen 350 eu willen neerleggen zou ik als ik jou was eens kijken naar Reloop RP-4000's. Maar ik kan dus helaas nog niet uit eigen ervaring spreken :)

Comment

uiteindelijk toch gekozen voor de reloop rp-4000
              ben dr zeker blij mee :D

Comment

Working...
              X