Beste Mensen .
Kzal me even voorstellen ik ben Vinz ben 19 jaar ,
Ik ben een beginde DJ ,
ik heb leren draaien bij een vriend was met vinly na dat een tijd gedaan te hebben kon ik het perfect , je horde gewoon geen overgang zo als de mensen zijde :lol: ik jah cool maar ik ga niet altijd deze gene van muziek draaien ( Jumpstyle )
dus na effe denken had ik besloten om zelf me stuff te kopen.
na wat gelezen te hebben op internet etc( wat beter was ) ben ik overgegaan op CD ( Goed koper etc )
Nou ben helemaal los geslagen :wink: en heb x gekocht
Nu draai ik er meer welke gene nou r&b reggetion / jump tecno
Wat ik merk bij r&b/reggetion is dat ik met de beat loop te klote
beatmixen dus ik krijg het niet goed voor mekaar ! het rommeld zo zeg ik het zelf, loop doormekaar etc .
Nu is mijn vraag waar moet je op letten om het wel onder de knie te krijgen?! Tips of trukjes
P.s CD vind ik ietsjes moeilijker dan vinyl :P
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvastbedankt
DJ Vinz 8)
Kzal me even voorstellen ik ben Vinz ben 19 jaar ,
Ik ben een beginde DJ ,
ik heb leren draaien bij een vriend was met vinly na dat een tijd gedaan te hebben kon ik het perfect , je horde gewoon geen overgang zo als de mensen zijde :lol: ik jah cool maar ik ga niet altijd deze gene van muziek draaien ( Jumpstyle )
dus na effe denken had ik besloten om zelf me stuff te kopen.
na wat gelezen te hebben op internet etc( wat beter was ) ben ik overgegaan op CD ( Goed koper etc )
Nou ben helemaal los geslagen :wink: en heb x gekocht
Nu draai ik er meer welke gene nou r&b reggetion / jump tecno
Wat ik merk bij r&b/reggetion is dat ik met de beat loop te klote
beatmixen dus ik krijg het niet goed voor mekaar ! het rommeld zo zeg ik het zelf, loop doormekaar etc .
Nu is mijn vraag waar moet je op letten om het wel onder de knie te krijgen?! Tips of trukjes
P.s CD vind ik ietsjes moeilijker dan vinyl :P
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvastbedankt
DJ Vinz 8)
Comment