Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnersvraag over mixen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marcel2004
    Bedankt voor de tips! Ik zal eens kijken of ik de fader eruit kan halen en schoon kan maken. Ik vrees dat ik eerst alle knopjes van mijn mengpaneel eraf moet halen voordat ik de bovenplaat eraf kan schroeven
    Ik ken t ja ;) maandje geleden toch ook maar mn faders ff schoongemaakt, maar helaas.. eerst alle 63 plastic-potmeter-hulzen eraf, daarna voor elk van dii potmeters nog een moertje los.. voor elke fader 2 schroefjes.. hp en mic connector.. en toen eindelijk kon ik de plaat optillen.. zo'n anderhalve centimeter,, blijkt er vanonder nog allemaal snoertjes vast te zitten aan een connector die ik niet los kan maken (popnagels) kortom.. dat werd moeilijk pielen met een busje perslucht..

uiteindelijk niks geholpen.. (ja een klein beetje..) maar ik denk eerlijk gezegt dat t einde van de fader-baan gewoon aan gort geracht is..

nog ff over die contactspray, mocht echt niks anders werken.. gebruik het dan minimaal.. en spuit met veel perslucht na. maar dat had je ook al in t artikel op aboutdj kunnen lezen ;)

Comment

Weet niemand een adres voor een dj-cursus of workshop in de omgeving amersfoort/arnhem, ik heb al een beetje lopen zoeken op internet, maar verder dan www.djles.nl kom ik niet, en ik weet niet of dat wat is...

Marcel.

Comment

Ik heb zelf mijn CF uitgeschakeld..vind het een onhandig ding!! bij Beatmixing geef ik de voorkeur aan de line fades..ligt aan welke style jij draait en gerne. Bij Urban kan het goed van pas komen ivm scratchen ed

Comment

Working...
        X