Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fruityloops bubbling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fruityloops bubbling

eeY ik ben een beginner-fruity-looper en ik heb een paar vraagjes.
    Ik zit al weken te proberen maar het lukt me gewoon niet! Ik probeer namelijk een bubbling beat te maken alleen het lukt me dus niet om de ene toon sneller achter de andere te laten! dus kan iemand me hier een soort van tutorial geven over wat ik dus al weken probeer?
    -.- HELP ME :D
    Danku :

Kun je misschien een voorbeeldje laten horen(uit een bestaand nummer)?

Comment

Als je nou eens de handleiding zou lezen... :roll:

Je moet maar is wat gaan kloten met de "piano roll". Ik ben zelf geen FL gebruiker dus hoe je daar komt zou ik niet weten maar weet wel dat het erin zit omdat ik het bij een vriend gezien heb. Ga daar maar eens een beetje mee kloten, kun je alle 'tonen' (zoals jij het noemt) op de plek neerzetten waar jij wil.

Wel goed op de maat blijven letten natuurlijk!

Bekijk DIT filmpje maar eens van basshunter, daarin legt hij kort uit hoe hij produceert met FL, je ziet hem een hele melodie lijn maken en daar zie je ook wat jij bedoeld.

Succes :)

Comment

zoals eerder gezegd: met de piano roll
        dan klik je eenmaal links en als hij nog niet echt goed staat kan je rechtmuisknop op het blokje drukken en heel nauwkeurig bepalen waar hij moet staan en hoelang hij moet duren ;)

Comment

Originally posted by DJCASE
          Als je nou eens de handleiding zou lezen... :roll:

Je moet maar is wat gaan kloten met de "piano roll". Ik ben zelf geen FL gebruiker dus hoe je daar komt zou ik niet weten maar weet wel dat het erin zit omdat ik het bij een vriend gezien heb. Ga daar maar eens een beetje mee kloten, kun je alle 'tonen' (zoals jij het noemt) op de plek neerzetten waar jij wil.

Wel goed op de maat blijven letten natuurlijk!

Bekijk DIT filmpje maar eens van basshunter, daarin legt hij kort uit hoe hij produceert met FL, je ziet hem een hele melodie lijn maken en daar zie je ook wat jij bedoeld.

Succes :)
          zwaar relax filmpje

Comment

Krijg toch ff wat meer respect voor die kerel ;) Hij weet hoe je met FL omgaat.. en zo te zien is hij flink vertrouwd met t programma..

Paar dingen die opvallen:

- Zelfs hij maakt soms foutjes (ik hoorde een flink valse noot ;) ) Maar die heeft ie er snel weer uitgehaald natuurlijk ;)

- de melodie die je zoekt moet je vinden door trial and error..

- Basshunter heeft msn ;)

video tutorials => Tutorials
            en no meer tutorials => Google

Comment

Working...
            X