Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Hercules Console?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Hercules Console?

Eey allemaal ;)

Ten eerste wou ik ff zeggen dat dit mn eerste post is en dat dit forum er erg vet uitziet :P
    Mja, mijn eigenlijke vraag is dit:
    Ik ging laatst naar 2 winkels in Den Haag om de Hercules DJ Console MK2 te halen, maar de ene winkel zei: "Hercules levert ze niet meer, omdat Hercules binnekort met een nieuwe versie van de console komt" en de andere zei dat ze ze ook niet meer verkochten want Hercules had teveel klachten gekregen over apparatuur dat het niet deed ofzo, iets in die trand.
    Mijn vraag is nu eigenlijk, weet iemand wat af van die nieuwe "update" van de DJ Console van Hercules? Gaat 'ie de MK3 heten?

Bedankt alvast ;)

nou ik vind persoonlijk die hele hercules dj console bagger. ik heb er een keer op mogen "spelen" en wat ik miste:
    -motortje onder het jogwheel mist
    -scratch functie: na het scratchen duurt het even voordat ie verder gaat met afspelen

en er was nog iets :lol:

Comment

Daarom ook die update? :!:

Comment

het zal best kunnen :roll: maar ik ben nou niet zo een fan van consoles :oops:

Comment

Niemand? :P

Comment

Ik denk dat je in de war bent met de Mac versie van de console, die afgelopen maand uit is gekomen. De hercules is inderdaad een knullig dingetje die gauw de geest geeft. Zelfs de Berhringer controler BCD2000 is nog beter. (hoewel die rubber-feeling van de knoppen toch ook wel wat heeft) Maar er zijn nu nog veel meer contolers op de markt, neem eens een kijkje in 1 van de Feedback winkels, of op hun internet site.
            Een controller met een goede extra geluidskaart kan ook een optie zijn.

Comment

Hmm jah ik heb veel recensies gelezen en veel mensen zeggen dat het goed is om mee te beginnen enzo, en ik heb niet zo'n groot budget :oops: (maximaal 230 euro ofzo). Kan je me iets anders aanraden voor die prijs?
              Ik ben trouwens niet in de war met de Mac versie :p Ik heb gevraagd naar de PC versie ervan, en die wordt volgens de DJ-winkel in de buurt niet meer geleverd door de distributeurs. Mijn vraag is dus eigenlijk waarom niet ;)
              Ik heb veel goede verhalen gehoord over de BCD2000, maar ook een aantal negatieve verhalen, en de prijs voor de Hercules blijkt goed te zijn voor wat je krijgt volgens bijvoorbeeld Tweakers.net en aboutdj.nl.
              Any ideas? :wink:

Comment

Budget is verhoogd naar rond de 300 euro (mag iets erboven zijn, maar niet alteveel ;))

Comment

Waar ik ook aan dacht is gewoon een 2e hands dubbelecdspeler kopen met een goedkope mixer erbij? Op marktplaats of speurders ofzo, of is dat geen goed idee?

Comment

Misschien is dat wel een goed idee :) Maar wat ik zou doen als ik jou was, is gewoon heel veel gaan proberen in verschillende winkels (en als het kan een ervaren DJ meenemen om hem er naar te laten kijken).
                    Want sommigen vinden een dubbele cd-speler helemaal niet fijn (ik heb het nooit geprobeerd, maar het lijkt me niks) en sommigen wel en dat geldt ook voor zo'n console... Dus gewoon vragen of je het eens mag proberen en daar je keuze op baseren, zou ik doen.

Comment

Originally posted by YOguM
                      Misschien is dat wel een goed idee :) Maar wat ik zou doen als ik jou was, is gewoon heel veel gaan proberen in verschillende winkels (en als het kan een ervaren DJ meenemen om hem er naar te laten kijken).
                      Want sommigen vinden een dubbele cd-speler helemaal niet fijn (ik heb het nooit geprobeerd, maar het lijkt me niks) en sommigen wel en dat geldt ook voor zo'n console... Dus gewoon vragen of je het eens mag proberen en daar je keuze op baseren, zou ik doen.
                      Jah is goed thanks ik ga dat eens proberen 8) Waar ik ook aan dacht is een ShuttlePro V2 kopen, een 2e hands Numark DXM01 en een externe geluidskaart en die dan aansluiten op mn pc met Virtual DJ. Maar ik ga nog wel ff kijken ;)

Comment

Working...
                      X