Announcement

Collapse
No announcement yet.

goed setje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goed setje?

Ik heb een setje zelf samengesteld, maar had graag julie mening hier nog over gehad. Dit doe ik maar best vooraleer ik overhaast te werk ga vind ik zelf.

2x Stanton T.120C
    1x Soundcraft Urei 1601
    2x Shure M44-7
    1x American Audio HP 700 Profi

Het setje is voornamelijk voor thuisgebruik. Het dient voor gewoon te mixen, maar voornamelijk om te scratchen.

P.S.: Zit er al een headshell bij een Stanton T.120C?
    (aangezien er geen element bijzit)

Vriendelijke groeten!

In elk geval een vette mixer!! die Urei 1601
    Vestax maakt ook van die battle/scratch mixers...misschien ook een optie?! vooral de PMC-08 Pro

WBT de stanton Stanton T.120C (Opruiming)...€ 429,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 589,05)

Ik zou voor de Technics SL-1200 MKII gezien de prijs verschil € 529,00 Incl. BTW (Adviesprijs: € 749,00)

Scheelt je maar €100 per TT en als je weet te shoppen misschien minder zelfs ;-)

Maar.........dat is mijn mening ;-)

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:47.

Comment

Re: goed setje?

Originally posted by 8heures
        Ik heb een setje zelf samengesteld, maar had graag julie mening hier nog over gehad. Dit doe ik maar best vooraleer ik overhaast te werk ga vind ik zelf.

2x Stanton T.120C
        Leuk, en waarschijnlijk ga je als turntablist de reverse ook nog wel eens gebruiken. Volgens bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ de vetste uitvoering van de Super-OEM. Goeie keus dus.
        1x Soundcraft Urei 1601
        Je hebt idd. 3 versies, voor turntablism zou ik die met de Sampler nemen.
        Goeie mixer met prima bouwkwaliteit en zo ... 't is geen instap-modelletje, maar echt waar voor je geld. Enige nadeel is de prijs ;)
        Er zijn ook andere Battle-mixers, bijv. de Ecler Nuo-3 ...
        2x Shure M44-7
        Een van de beste scratch-elementen die je kan hebben.
        1x American Audio HP 700 Profi
        Kijk dat snap ik dan niet he? Je neemt prima draaitafels, en een prima mengpaneel, en dan neem je een budget koptelefoon ?

Vind ik echt zonde... Maar goed, als het de sluitpost is van de begroting momenteel, dan kan je later altijd nog een betere koptelefoon kopen, want toegegeven : die zijn gewoon 150 Euries of meer. :(

Tip : koop je draaitafels in ieder geval bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ en laat de speling verwijderen. Nee dat kan je niet zelf, en nee, die electronica winkel om de hoek ook niet. Ik ben wel eens tafels tegengekomen met speling in de toonarm, en scratchen met een plaat die niet 100% recht geperst is kan je dan wel vergeten.
        Andersom is het ook niet goed als de lagertjes te strak zijn aangedraaid. Voor die 2x5 euro zou ik 't wel weten ;)

Comment

Ik ben van plan de Urei te nemen zonder effecten of sampler.
          Misschien is die sampler inderdaad wel interessant, maar dat maakt de set natuurlijk weer duurder.

Van die koptelefoon heb je gelijk. T'is een beetje zonde, maar aan geld komt altijd een einde. :)

Bedankt iedereen!

Comment

Working...
          X