Announcement

Collapse
No announcement yet.

echte n00b

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• echte n00b

hey mensen

ik wil een dj set aan schaffen mun budget is +- 300 - 350 eurie's...
    Ik heb totaal geen ervaring maar wil een redelijk setje (met mixer) waar ik op kan oefenen, het liefst cd

Kunnen jullie mij iets aanraden :)

Met vriendelijke groeten,

Snakeman

Wel een redelijk extreem laag budget, maar omdat het voor te beginnen is zou ik persoonlijk een Numark Battle Pack van 250€ nemen. Is echt basic, maar je kan draaien. (En je hebt extra geld voor platen)

Comment

Redelijk extreem :)

Maar ja, het DJ vak is nou eenmaal duur, maar als je het met dit wil doen, kan je het beste inderdaad zoiets nemen. Ook veel tweedehands zou ik zoeken als ik jou was.
      En als je het nog niet zeker weet of je het leuk vindt, zou je ook eens kunnen kijken of je Virtual DJ bijvoorbeeld kan krijgen. Een programma die twee draaitafels en een mixer naabootst, waarmee je met je mp3's op je computer kan draaien.

Comment

er word tpch ook op bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl veel setjes aangeboden?
        anders is die behringer console setje wel wat

Comment

ik wil me toch 2x reloop 4000 halen en dan ben ik aan het twijfelen tussen 2 mixers: -American Audio Q6 en de -Behringer VMX-300 welke kan ik beter nemen want ik lees dat ze allebij wel ok zijn.

Comment

ik zou zelf niet voor behringer gaan ik vind dat merk niet helemaal top

dus als ik jouw was zou ik voor de American Audio Q6 gaan

greetz

Ricardo V

Comment

je kan ook softwarematig beginnen, ik raad je dan het programma traktor aan, dat kan je ook weer uitbreiden op een gegeven moment met mengtafels etc

Comment

OPROEP AAN "gateh" GRAAG PROFIELFOTO VERKLEINEN!!!

Comment

Je kan em ook gewoon verwijderen, Marco! :wink:

Comment

hey mensen ben terug,

Ik heb 2 acura's met ortofon om pro erop, en een jb systems mx4 mk2 gokocht hier ga ik dus alles op doen.. :lol: :lol:

Comment

Re: echte n00b

Originally posted by Snakeman
                      hey mensen

ik wil een DJ set aan schaffen mun budget is +- 300 - 350 eurie's...
                      Ik heb totaal geen ervaring maar wil een redelijk setje (met mixer) waar ik op kan oefenen, het liefst cd

Kunnen jullie mij iets aanraden :)

Met vriendelijke groeten,

Snakeman
                      Je budget is verschrikkelijk laag.ZEKER als je met cd's aan de slag wilt.
                      Ik heb altijd al zoiets gehad van dat je inneens redelijk gerief moet kopen zodanig dat je kan evolueren naar de limiet van je installatie.Want met een installatie die in jou budget ligt zal je al rap de limiet van mogelijkheden bereiken.
                      Mijn tip: spaar nog even door tot je iets beter kan kopen!

Comment

Working...
                      X