Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil beginnen, maar waar zou ik mee moeten beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij is 15 juist redelijk vroeg... Ik ben ook op mn 15e begonnen en t gaat best lekker nu moet ik zeggen. Je mag zoiezo pas legaal draaien in een club als je 18 bent omdat je anders niet zo laat mag werken.

Comment

Originally posted by YOguM
      Volgens mij is 15 juist redelijk vroeg... Ik ben ook op mn 15e begonnen en t gaat best lekker nu moet ik zeggen. Je mag zoiezo pas legaal draaien in een club als je 18 bent omdat je anders niet zo laat mag werken.
      er zijn uitzonderingen, ik heb het gewoon gevraagd. (naja me moeder) bij het arbeids inspectie bureau. die maakte een uitzondering.

gewoon vragen.

en tot nu toe geen probleem gehad met me 17 jaar. jah. me KvK staat op een andere naam. maar dat maakt niet uit vind ik.

me discotheek baas is ook me manager, hij regelt alles.
      kwa papieren

naar nog never nooit probleem gehad dat ik 17 ben. mag altijd terug komen:) meestal de volgende week gelijk weer,

Comment

Originally posted by Nielz
        Bedankt allemaal voor de replies :D

Ik denk dat qua programma mijn keuze is gevallen op Fruity Loops
        Goede keus ;-)

Comment

Originally posted by Tomazos
          ik vind persoonlijk.. dat je met 15 jaar vrij laat bent :roll:
          Ik heb het idee dat je zin niet is afgemaakt..(mogelijk dat jij toen haast had bij het posten) in de zin van laat met wat?!

Comment

je bent nooit te laat om te beginnen
            ik heb me altijd al met muziek bezig gehouden en nu op mijn 36e ben ik pas serieus met draaien begonnen.
            ik draai dit jaar samen met een vriend b2b op een leuk festival
            belanrijkste is dat je muziek keuze aanslaat en dat je van je eigen setje uit je dak kunt gaan. als je dat ook achter de booth uit straalt dan gaan de mensen ook lekker uit hun dak.

Comment

ahum,....ben 34 ben net begonnen met cdj mixen.

en heb pas reason 3 op mijn pc staan,leuk progje hoezo moeilijk?
              zorg dat je de video tutorial heb dan kom je gauw een eind verder,heb alleen te weinig tijd om daar echt energie in te steken,jammer genoeg.

Comment

te laat ben je nooit, of je nou begint op je 3e of op je 68e, bij draaien gaat het erom dat jij aan je publiek overbrengt wat je ze wilt vertellen.. met muziek, of je nou een hippe 18-jarige bent of een net zo hippe 68-jarige, dat maakt niet uit, als je je publiek maar weet te vermaken. En zelfs als dat niet lukt, dan doe je het toch gewoon voor jezelf.. who cares..

DJen is niet leeftijdsgebonden.

Radio 538 Music Maker, dat is echt nostalchie, daar ben ik ook mee begonnen.. toch al weer zo'n 8 jaar geleden denk ik. :P

Comment

Working...
                X