Announcement

Collapse
No announcement yet.

hey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hey

eey,
    Ik ben vincent.
    Ik ben een PC DJ omdat ik nog geen draaitafel kan kopen.
    ik doe dit al vanaf mijn 8e, met lange pauzes.
    Ik heb zelf al een begin album en ben bezig met een 2e.
    Mijn voorkeur muziek zijn vanalles, maar ik heb een hekel aan gotick, punk, rock enz.

Mijn vraag is:
    Kan iemand een leuk sampeltje die lkrr klinkt maken voor mij.
    Daarbij moet het sampeltju uit iets van 4 tonen bestaan en in een jump nummer passen. geef mij je email adres ook dan kan ik het eind resultaat sturen.

AUB sampele!!! :P

yo, welkom.

je wilt iemand anders jou samples gaan laten maken?

is toch veel vetter als je dat zelf in elkaar fix;)

Neem Fruityloops (lekker simpel) daar kan je PERFECT jumpstyle mee maken.

Comment

Je kan inderdaad beter zelf je samples maken.
      Als je andere mensen dit voor jou laat doen is dat wel erg makkelijk, maar dan heb je niet de controle over hoe de sample exact moet klinken.
      Mocht er iets veranderd moeten worden aan de sample, ben je afhankeleijk van diegene die het gemaakt heeft.

Lekker zelf knutselen, proberen en oefenen, dat is toch veel leuker!? :wink:

Comment

ja klopt, maar het probleem is dat ik een slome windows 98 heb.
        met fruity l 3 en 4 werkt bij mij traag en 6 0 8 zkrr niet.
        als ik een leuk deuntju in mijn hoofd heb dan probeer ik die te maken, maar het probleem is dat kan ik juist niet door de oude versie die ik heb duss.
        daarom vroeg ik dat.
        netzo als nu heb ik een leuk deuntju in mijn hoofd die ik ook weer niet kan maken.
        kló** dus :P

bv: I Love Hardstyle en daar een deuntju bij.

PS wet er iemand een gratis Text to Speech proggie die goed werkt voor DJs en ook nog is het opleest in wav of mp3 formaat.

Comment

Originally posted by kuytje
          PS wet er iemand een gratis Text to Speech proggie die goed werkt voor DJs en ook nog is het opleest in wav of mp3 formaat.
          Fruity Loops :P

Comment

Ik denk dat je met Fruity Loops 2 ook echt wel kan maken wat je wilt hoor, het hele programma is alleen wel ingewikkeld, maarja dan moet je je er ook echt in verdiepen.
            En ja het zelf maken is natuurlijk altijd beter....

En dan nog iets, wil je even op je taalgebruik letten. Want het is erg vervelend om breezah of andere msntalen te lezen. Dus wat beter Nederlands alsjeblieft :)

Comment

en anders is een nieuwe processor, en moederbord ook goedkoper dan het te Laten maken.. kost geen onder meer tegenwoordig. (waar xp op kan draaien)

lijkt me ook wel slim om een snelle pc te hebben, als je er dj zaken op doet.

moet betrouwbaar wezen. ik heb dan zelf een systeem gebouwd van paar 1000 eu. maar dan weet ik wel dat het blijft werken en een paar jaar niet aan hoef te passen.

maar idd, fruityloops is het simpelst

Comment

Working...
              X