Announcement

Collapse
No announcement yet.

Loopen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Loopen

Ik heb een vraagje over loopen. Ik draai met een mengpaneel van Stanton en cd-spelers. Als ik een deel van een track wil loopen en steeds na elkaar laten lopen, hoor je steeds wanneer de loop eindigt en begint en ik zou dit graag mooi in elkaar laten lopen. Ik heb al veel geoefend maar het lukt maar niet. weet iemand hoe dat komt? ligt dat aan mij of aan mijn mengpaneel? alvast bedankt

dan moet je even het type cd spelers vermelden:)

dan kunnen wij er pas wat van zeggen

Comment

Waarschijnlijk hoor je het omdat er een kleine pauze tussen zit? Want als het stukje in het liedje ook een paar keer wordt geloopt, zou je het denk ik niet moeten kunnen horen.
      Als je ook effecten op je mixer hebt zou je misschien op het eind van de loop een delay/oid. erop kunnen zetten zodat het mooier in elkaar over loopt.

Comment

Meestal is dat omdat de BPM counters niet accuraat werken.

Waar loop je mee? Met de cd spelers of met het mengpaneel?

Ik weet dat de counters van Pioneer het beste presteren.

Comment

Ik ben niet zo bekend met stanton, maar op mijn spelers (pioneer) kan ik het begin als het einde aanpassen (bij stellen) om zo een nette loop te verkrijgen.

Comment

Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties. Mijn cdspelers zijn ook van Stanton (type weet ik niet vanbuiten nu). Het is een beginnersset (mengpaneel en 2cdspelers samen in een flightcase) Ik loop met mijn cdspelers. En ik heb geen speciale effecten en bpmcounters op mijn mengpaneel of cdspeler.

Comment

je loop is denk ik niet seamles dan heb je een pauze erin een bpm counter heeft in deze niets te maken

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 17:47.

Comment

inderdaad waarschijnlijk geen seamless loop. De 303 en 304 , waarvan ik denk dat het hierom gaat beschikken hier niet over. Is inderdaad te beperken met delay, maar die moet je dan wel hebben

Comment

beperken met een delay???

leg me dat stukje even uit

Comment

Echo misschien 1/4 maat?!

Comment

Working...
                      X