Announcement

Collapse
No announcement yet.

mengpaneel en cdspelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mengpaneel en cdspelers

Ik zou op termijn mijn mengpaneel en cdspelers willen vervangen. Nu zit ik met een vrij basic-versie, met hoge en lage tonen, volume, master, twee schuiven, crossfader, micro-aansluiting, koptelefoonaansluiting, pitch, loop en cue.

Op welke opties moet ik letten bij de aanschaf van nieuw mengpaneel? Bpmcounters, meerdere schuiven, effecten, enz...? Wat is zeker aan te raden? Ik ben beginner dus liefst niet te professionele en te onoverzichtelijke apparatuur.

Welke merken zijn goed qua prijs-kwaliteitsverhouding?

Liefst een mengpaneel en twee cdspelers in een flightcase.

Alvast bedankt.

Ik neem aan dat je zelf wel merkt waar je tekort komt met mixen? Bijv. te weinig kanalen (moet je dus 1 met meer kanalen kopen) of je wilt effecten gaan gebruiken om je muziek wat vetter te maken (dus mixer met effecten). Zo kan ik nog wel een aantal punten op noemen! eigenlijk geld het zelfde voor je cd-spelers. t is maar net wat je een tekortkoming van je spullen nu vind. Ik neem aan dat je er nu ook wat meer geld voor hebt en kun je dus spullen kopen met een wat langere "houdbaarheids datum" kopen. (faders en knoppen die wat beter tegen schuiven en draaien kunnen) Zelf vin ik reloop een top merk qua prijs/kwaliteit. Ik denk niet dat je naar flightcase sets moet kijken! Gewoon lekker zelf een set na jou eisen samen stellen is way better!

Succes

Comment

Working...
    X