Announcement

Collapse
No announcement yet.

truss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• truss

hoe kan ik het beste mijnb truss bedraden ik heb een twee meter bij twee meter hogen en langen truss maar een stopcontact paneel moet ik dan aalerlij aparte snoeren aanleggen (wat ook duur is) of heeft iemand daar een systeempje voor alvast bedankt

typ eerst eens duidelijk..

Comment

Multikabel....(en een cursus nederlands schrijven zou ook geen overbodige luxe voor je zijn)

Comment

met een trusshaak die je achterop bevestigd hier leg je de draden over of met klitteband

Comment

Originally posted by Stephanie!
          (en een cursus nederlands schrijven zou ook geen overbodige luxe voor je zijn)
          Misschien is een toetsenbord met shift, punt, komma, vraag en uitroepteken al genoeg :)

Comment

Gaffer-tape is misschien ook wel fijn ?

Comment

Originally posted by Soulshaker
              Gaffer-tape is misschien ook wel fijn ?
              Wat marcel net zij, klitteband, is denk ik handiger. dat haal je makkelijker weg. gebruik het zelf ook wel om kabels bij mekaar te houden

Comment

Die Wessel toch!!!!
                Grapjas.... das toch nog heel moeilijk om expres schrijffouten te maken!!!
                Of was het geen grapje????

Comment

Snap eerlijk gezegd niet hoe ik hier antwoord op zou moeten geven zonder te weten wat erin komt te hangen. Effecten die enkel 230V nodig hebben(switch) of parren die aan dimmers op de grond worden gehangen. Gebruik je inderdaad multikabels en heb je patchmogelijkheden in het dimmerrack? Breakout-boxen? En wat voor truss heb je eigenlijk? Box, trio of step? Steigerpijp? Gezien je vraagstelling en de gegeven info denk ik aan zo showtec-steptruss setje.

Graag wat meer info. Je kunt je kabels inderdaad vrij eenvoudig tot een minimum beperken. maar dan willen we wel graag weten wat erin komt te hangen en hoe het aangestuurd wordt.

Comment

Working...
                  X