Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker

Hey allemaal, Ik ben hier nu toch al een tijdje (vooral lezen, weinig posten :P) maar ik heb een vraagje over de aanschaf van een versterker, die ik enkel gebruik (nu toch) om thuis te draaien. Ik zelf dacht aan een van 350W, namelijk de JB Systems VX700. Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie iets anders aanraden?

Grtz, Kenn :)

Voor thuis in je kamer is het meer als zat!! tenminste als je de buren niet op je dak wil krijgen.....dan nog vind ik het wel een beetje veel hoor.....heb maar een 150Watt Yamaha versterker en trust me die blaast!!!!
    BTW is dat een eindversterker....

Comment

Ik denk niet dat het een eindversterker is (weet niet wat dat is :P), maar iemand die ik ken heeft die en dat werkt uitstekend. Hier is de link: http://beglec.com/products.php?product=277&lang=NL

Comment

Als het alleen voor thuis is kun je beter een leuk stereo torentje kopen, heb je veel meer aan en geven meestal ook een beter geluid (tenminste dan deze JB versterker). Waarom zou je een PA versterker kopen voor thuis :roll:

Ik zou zoieso geen PA versterker kopen van JB Systems, als je dan een keer een feestje hebt kun je net zo goed een setje van een goed merk huren en dat door rekenen in je prijs.

Comment

Originally posted by DJCASE
          Als het alleen voor thuis is kun je beter een leuk stereo torentje kopen, heb je veel meer aan en geven meestal ook een beter geluid (tenminste dan deze JB versterker).
          Keb nu ook een sonytoren met pioneerboxen en de buren luisteren ook lekker mee.

Comment

Re: Versterker

Originally posted by Kenny
            Hey allemaal, Ik ben hier nu toch al een tijdje (vooral lezen, weinig posten :P) maar ik heb een vraagje over de aanschaf van een versterker, die ik enkel gebruik (nu toch) om thuis te draaien. Ik zelf dacht aan een van 350W, namelijk de JB Systems VX700. Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie iets anders aanraden?

Het is een mooie versterker, maar hoeveel watt zijn je speakers? Want als je versterker meer vermogen heeft dan dat je speakers aankunnen, kan dat helemaal fout gaan als je de versterker op een hard volume zet (zoals op feestjes)....
            Verder is de JB Systems VX700 inderdaad een eindversterker...
            Ik denk dat jou vriend dan een mixer heeft die alles al regelt qua bass ect. ( een voorversterker heeft ingebouwd).... Let daar op!!!

Gr. Frank

Comment

Ik heb voor thuis een JBSystems AX400 staan. Goede versterker, nix mis mee! :wink:

Comment

Re: Versterker

Originally posted by DJ-Funk
                Originally posted by Kenny

Het is een mooie versterker, maar hoeveel watt zijn je speakers? Want als je versterker meer vermogen heeft dan dat je speakers aankunnen, kan dat helemaal fout gaan als je de versterker op een hard volume zet (zoals op feestjes)....
                Verder is de JB Systems VX700 inderdaad een eindversterker...
                Ik denk dat jou vriend dan een mixer heeft die alles al regelt qua bass ect. ( een voorversterker heeft ingebouwd).... Let daar op!!!

Gr. Frank
                klopt niet helemaal gaat sneller fout als je versterker minder leverd
                als je powert met en mindere versterker en dus clipt krijg je een gelijk strook en waar kan een spoel niet tegen van een speaker

jaaaaaah u raadt het al gelijkstroom ;)

ik zette soms wel op een 150 wat fbt speaker een 400 watt versterker ;)

spelen nog!! en ben niet zuinig maar het komt zo af op gainen en de hele mix etc etc

Comment

gebruik even de zoekfunctie. Hebben we al meer dan genoeg uitleg over gegeven......

Comment

Working...
                  X