Announcement

Collapse
No announcement yet.

mengpaneel synq smx 2 met ingebouwde sampler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mengpaneel synq smx 2 met ingebouwde sampler

heeft iemand ervaring met de synq smx 2 ??

wat is er dan met die mengpaneel

Comment

aub lezen ronny!

fotograaf vraag om ervaringen

Comment

Beetje oud topic, maar verkoopt bax deze mixer ook?

Comment

Nee, is een oud model. De SMX 3 is de opvolger ervan.

Ik heb hier ook nog een SMX 2 op zolder staan. Heb ik gekocht toen hij net uit was. Ik heb m een tijdje mee "on the road" gehad, maar hij was helaas niet erg betrouwbaar: uitvallende kanalen (vreemd genoeg steeds weer een ander kanaal), het complete geluid dat wegvalt als je een effect inschakelt en meer van dat soort vage klachten.

Ik heb 'm toen laten repareren en toen heeft hij het een paar weekjes goed gedaan, maar daarna begon die weer en toen heb ik maar weer snel een Denon DNX 1500 gekocht (die had ik al 1).

Ik vond de Synq wel een hele fijne mixer om mee te werken. Net als de Denon het matrix routing systeem, maar wel een extra kanaal en bovendien ook de microfoon op een kanaal in plaats van onder een knop.

Maar helaas, niet betrouwbaar dus. Dat was echter wel 1 van de eerste dus ik neem aan dat dat kinderziektes waren die er nu inmiddels wel uit zijn.

Comment

Ik neem aan dat je met het matrix systeem gewoon kan kiezen tussen de microfoon of één van de line ingangen? Doe je die smx weg?

Comment

Yep, met het matrix systeem kun je elke aangesloten bron aan elk willekeurig kanaal koppelen. Een microfoon die zit aangesloten op kanaal 1 kun je dus zonder om te pluggen koppelen aan kanaal 5, en de cd-speler op kanaal 3 kan ook zonder problemen naar kanaal 1. Geweldig systeem, ik snap niet dat dit nog niet op meer mixers terug te vinden is.

De SMX mag in principe wel weg, maar zoals gezegd zitten er wel wat vage bugjes in. Kan best zijn dat dit met een software update op te lossen is, maar dat weet ik niet aangezien ik m al jaren niet meer gebruikt heb. Wat wil je ervoor geven?
              Last edited by Geluid-en-licht.com; Friday-18-03-2011, 23:26.

Comment

Zit er veel stof in, of heeft hij altijd afgedekt gestaan?

Comment

Ik stuur je wel even een PM

Comment

Dan zet ik hem hier op slot. ;)

Comment

Working...
                    X