Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Is goed, ik zal de oude manier laten horen, en de nieuwe manier. En zal proberen een foto te maken (een duidelijke) hoe de settings zijn van de mixer en cool edit.
Aan de achterkant zitten dan mogelijk heeden om tulp aan te sluiten, eenige probleem wat ik heb (komt waarschijnlijk door versterker)
Als ik wil opnemen moet ik mijn master half open zetten (als ik dit doet en ik zet mijn versterker aan gaat hij kei hard piepen, het kunnen ook nog mijn boxen zijn.)
@ Niborx Hi Niborx, bedankt voor het advies, maar daar zit het probleem niet. Het opnemen lukt wel, maar het geluid blijft bagger, hoe ik ook alles instel.
@ Marcello
Ik moet even wachten tot ik weer op mijn werk ben, daar heb ik mijn cassettedeck liggen voor de "oude" manier van opnemen. De aankomende week heb ik wat meer tijd om allees weer eens op de oude manier aan te sluiten, en daarna weer de nieuwe..en kijken wat jullie ervan vinden.
Comment