Announcement

Collapse
No announcement yet.

MixMan DM2 met Virtual DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MixMan DM2 met Virtual DJ

Eey!
    Ik las op het internet dat de mixman dm2 perfect en uitstekend voor de beginnende dj is, dus maar meteen gekocht. Eenmaal thuis wilde ik em uitproberen samen met virtual dj, blijkt dat ie niet werkt. ik ben nu zo'n 3 maand verder, en heb em eindelijk aan de praat. Voor veel mensen is het toch lastiger dan je denkt, dus heb ik maar ff een handleiding met de bijbehorende programma's ingepakt. Dus als er iemand het zelfde probleem als mij heeft, download dit dan.

Heb er ook 1.. Pff.. plastic rotzooi. Valt onder de categorie "Bart Smit". Staat hier ergens stof te verzamelen

Comment

Re: MixMan DM2 met Virtual DJ

Originally posted by jeroen-2005
      ... Ik las op het internet dat de mixman dm2 perfect en uitstekend voor de beginnende DJ is, dus maar meteen gekocht. Eenmaal thuis wilde ik em uitproberen samen met virtual DJ, blijkt dat ie niet werkt. ....
      Dus, conclusie: HIJ IS NIET GESCHIKT VOOR BEGINNENDE DJ'S !!

Comment

Hey,

de link doet het niet kan je het nogmaals hier neer zetten ( reply )

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

Comment

Pfoeh, het topic is inmiddels wel al 5 jaar oud. ;) Weet niet of bovenstaande gebruikers nog actief zijn, ik vrees van niet.

De website waar het bestand op gehost werd bestaat overigens niet meer.

Comment

Working...
          X