Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boxen versterker en mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boxen versterker en mixer

Eej mense,
    Ik zoek:
    -Versterker
    -Mixer
    -Boxen

Voor ongeveer 250 euries(ik weet het, het is een erg laag budget)

iemand een iedeetje

Alleen dat je nog even doorspaart en dan verder kijkt... Als je dat niet doet: heel veel op marktplaats enzo kijken. Mixer kan heel goedkoop zijn (had er eerst een voor 10 euro gekocht, maar alleen faders dan.) En van boxen/versterker weet ik niet zoveel.

Comment

Re: Boxen versterker en mixer

Originally posted by MauriziQ
      Eej mense,
      Ik zoek:
      -Versterker
      -Mixer
      -Boxen

Voor ongeveer 250 euries(ik weet het, het is een erg laag budget)

iemand een iedeetje
      zo'n vraag is absoluut niet te beantwoorden... Vertel ons eens waarvoor je de boxen wilt gaan gebruiken. Hoe groot de ruimte is waar ze gaan staan etc.

Comment

Originally posted by YOguM
        Alleen dat je nog even doorspaart en dan verder kijkt... Als je dat niet doet: heel veel op marktplaats enzo kijken. Mixer kan heel goedkoop zijn (had er eerst een voor 10 euro gekocht, maar alleen faders dan.) En van boxen/versterker weet ik niet zoveel.
        Ja ik had er ook wat gesien.
        maar sat aan

2x Raveland speakers:

maar het heeft deze ingangen dus daarbij kan je volgens mij niet zo veel versterkers vinden behalve auto versterkers:
        http://www2.produktinfo.bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.com/datenblaetter/300000-324999/302595-an-01-ml-Raveland_X1034L-II_de-en-fr-nl.pdf[/img]

Comment

Je moet niet nog een img] erachter doen, achter je url, maar je bedoelt dit dus:

Volgens mij zijn dat gewone uitgangen voor boxen hoor, alleen dat van die lichten weet ik niet.
          Het ziet er zoiezo iets te mooi uit voor mij, waardoor ik zou denken dat het niet zo'n goede boxen zijn. Maar ik weet het niet...

Comment

Zijn inderdaad normale uitgangen aan het plaatje te zien... Nogmaals de vraag: Waar ga je de boxen voor gebruiken?

Comment

Originally posted by Sanderr
              Zijn inderdaad normale uitgangen aan het plaatje te zien... Nogmaals de vraag: Waar ga je de boxen voor gebruiken?
              Voor thuisgebruik of soms een klassefeest
              dus hoeven geen topspeakers te zijn zoals je begrijpt

Comment

ik zou dan eerder voor boxen gaan met een wat lager wattage maar betere kwaliteit. Ik heb hier bijvoorbeeld 2 B&W 80W speakers staan, die je nu voor rond de 70/80 per paar al kan krijgen, waar de hele straat van mee kan genieten en waarvan de kwaliteit behoorlijk goed is!

Comment

ik zou dan eerder voor boxen gaan met een wat lager wattage maar betere kwaliteit. Ik heb hier bijvoorbeeld 2 B&W 80W speakers staan, die je nu voor rond de 70/80 per paar al kan krijgen, waar de hele straat van mee kan genieten en waarvan de kwaliteit behoorlijk goed is!
                  Dat heb ik al:p
                  Pioneer boxen van 80w

Comment

Ik zou zeggen, Kijk eens rond op marktplaats of ergens anders 2e hands. Daar kan je namelijk mooie dingen vinden voor redelijk lage prijzen!

Comment

Originally posted by MauriziQ
                      Dat heb ik al:p
                      Pioneer boxen van 80w
                      dan ga je er niet op vooruit met bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ speakers, zoek inderdaad eens op marktplaats...

Comment

Ok bedankt

Comment

Working...
                        X