Announcement

Collapse
No announcement yet.

OEM-draaitafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OEM-draaitafel

Hey, ik ben op zoek naar draaitafels en had gehoord dat OEM daaritafels goed zijn, maar wat zijn dat precies? Ik heb ook in een platenzaak een nieuw soort model draaitafek uit China gezien, hij ziet er super gelikt uit maar is hij ook goed? Hij ziet er zo uit:

Ik weet niet of iemand hem kent.

Groetjes, Leon

[MOD EDIT: Zo, das beter zo'n kleiner plaatje] :wink:

oefffff kan die fot wat kleiner aub?!
    hij ziet er idd gelikt uit, maar specs?!

Comment

specs op http://www.bax-shop.nl/index.php?a=p...2&product=3880
      Het ding kost maar 100 eurie en is snaar aangedreven.
      Niet helemaal top dus al (in de specs)....
      Snaar aangedreven tafels hebben een tragere starttijd en als je bijstuurd of afremt, duurt het dus ook langer voordat hij weer op zijn ingestelde snelheid zit. Als je het nog moet leren is dat best lastig en als je ervaren bent nog veel lastiger (hoewel alles went na een poosje wel weer)

Comment

Hij bestaat ook met direct drive, dan kost hij 160 euro.

Comment

Als jullie dit zo lezen, zouden jullie hem dan aanraden aan een beginnende dj ofniet?

Comment

Ik zou voor tweede-han(d)s Sl 1200 gaan als ik jou was ;-)

Comment

Ooffff een omnitronic, heb gehoord dat die minstens zo goed is als de Technics MK1200, en de helft van de prijs! 295 euro! Hier de specs:

Comment

Originally posted by Dj_Leon
                Ooffff een omnitronic, heb gehoord dat die minstens zo goed is als de Technics MK1200, en de helft van de prijs! 295 euro! Hier de specs:
                http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...p?pid=10603004
                Die kan naar wat ik heb gehoord niet aan een mk1200 tippen...
                Maarja je eigen keuze maar bedenk wel: Goedkoop is duurkoop.
                Veel succes met je keuze :wink:

Comment

Zou persoonlijk voor een super-OEM kiezen. Zie voor meer informatie:

Vergelijkingstabel
                  Reviews van de draaitafels

Je kunt natuurlijk wel voor een SL van Technics kiezen. De vraag is alleen of je dat ervoor over hebt.

Comment

OEM-bak

Ik draai thuis op een akiyama DJ-4000 Acura en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Ik zie hem zeker als technics gelijkwaardig en een klein beetje goedkoper. Naar mijn mening een goed alternatief.

Maar jah het zal altijd aan je budget en je wensen liggen wat het beste is om te kiezen.

groetjes,
                    Dennis

Comment

kijk technics heeft geen speling op de arm de meeste andere wel een beetje dit kun je eruit laten halen en als dat gebeurd is is het maar net wat je wilt

en wat je ervoor over hebt maar laat iig de speling uit de arm halen dat scheelt je bulten skip werk tijdens het draaien

heb een imq 350/si en nog wel speling op de arm en dat werkt niet altijd even lekker!

Comment

Working...
                      X