Announcement

Collapse
No announcement yet.

mp3 downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mp3 downloaden

hoi allemaal

ik ben net begonnen met cd mixen,waar trek je goeie mp3 file's vandaan
    mijn smaak is voornamelijk progressive en club,ook de rest kan ik goed waarderen hoor maar ga dit voornamelijk draaien.

kopen?

Beatport is the world's largest DJ store: download and stream electronic dance music. Explore the new and exclusive music tracks out of the best electronic dance music.

Illegaal downloaden?

MOD EDIT:
    Link verwijderd....illegale download links horen niet op dit forum!

Comment

thanx beiden uiteraard :D

Comment

Lol, sorry mod, maar het was www. stikinjeeigenkots . nl oftewel geen bestaande site :) Even goed lezen wat voor een site het is he? :D

Maar kopen zijn er zoveel. Je kan met itunes kopen maar er zijn talloze sites, dus google gewoon eens zou ik zeggen.

Comment

Ja, de Mod heeft geloof ik geen snel begrip, want het was een grap, en een nare steek onder water. Die site bestaat helemaal niet. Maar als artiest die zelf released heb ik met illegale downloads al heel wat te stellen (Ik kwam vanderweek mijn laatste CD alweer tegen op russische download sites), en ik vind dat DJ's die niks kopen, en alleen maar downloaden via p2p of torrents moeten stikken in hun eigen kots.

Vandaar de reply. Als DJviron wil kopen, heeft hij aan beatport een hele goeie. Wil hij illegaal downloaden, dan moet .... nu ja, het is wel duidelijk wat hij dan moet. :D

Comment

Mod heeft wel snel begrip......maar toch even gereageerd voor de qua iq minder bedeelden onder ons die neigingen hebben een hele rij reply's te maken met illegale downloadsites......in de kiem smoren noemen ze zoeits geloof ik. En dat gaat wel eens ten koste van de humor :)

En inderdaad......Krat heeft gelijk, het is heel irritant je eigen werk op allerlei download en torentsites tegen te komen (spreek ook uit ervaring). Is die ene euro die bijv. itunes vraagt voor een liedje nou echt teveel gevraagd?

Comment

nieuw matriaal koop ik,wat ouder matriaal download ik.
              en ik slik mijn eigen kots gewoon door hoor geen probleem :)

ik heb toen ik nog met vinyl draaide me eigen scheel betaald voor die platen,ik heb er toen de tijd denk wel 40.000 gulden aan uitgegeven,haden ze toen ook maar een beetje normale bedragen gerekend,ik vindt dat ze de markt zelf vergalt hebben!!,maarja dat is mijn mening maar artiest,maar goed daar zal de schuld wel bij labels en tussenhandelaren zitten.

Comment

Ik vind dat er niks mis is met die bedragen. Het is een vrij realistische prijs die je betaald. Als je zelf een label hebt kom je daar achter. Iedereen die met het argument komt dat de labels een te hoge prijs vragen kletst uit zijn nek. Als je de inflatie in ogenschouw neemt kom je er achter dat CDs en platen zelfs goedkoper zijn geworden. En ja, IK heb er verstand van, want ik zit vrij diep in de muziekwereld.

Overigens begint het erop te lijken dat er met 5 jaar nauwelijks meer nieuwe muziek wordt uitgebracht, omdat het merendeel van de labels en artiesten dan gestopt zijn met muziek maken en uitbrengen. Ikzelf heb ook zoiets van: als ik er niks mee kan verdienen, en mensen verwachten dat het maar gratis gedownload kan worden: krijg dan maar de tering.

Ik hoop dat er flink wat mensen genaaid gaan worden door stichting brein binnenkort.

Comment

de prijzen van downloads vind ik wel oke,en het gemak er van al hellemaal"de toekomst"daar hadden ze denk wat eerder moeten op inspringen denk.

ik vind ook dat een artiest gewoon moet verdienen aan zijn matriaal,maar waar is die spirit gebleven van de early days dat house voor de undergound is en dat geld ondergeschikt is :wink:

ik heb samen met vrienden een hoop underground feestjes gegeven waar we altijd bij inschoten,maar wat de fuck we hadden gedraaid en een hoop lol gehad.

je ziet helaas teveel een,make money mentaliteit.

en dat een plaat nu net zo duur is als 5 jaar geleden zegt mij wal wat!!
                  als alles duurder is geworden en de prijs van een plaat blijft hangen dan is er 5 jaar geleden er gewoon te veel geld voor gevraagd,toch

Comment

Onzin. Labels en distributies hebben flink wat van hun marge ingeleverd vanwege mensen die lopen te zeiken, en om nog een beetje te kunnen opboksen tegen de p2p netwerken. De meeste labels draaien tegenwoordig gewoon VERLIES. Het zal niet lang meer duren of de plug gaat eruit bij veel labels, en dan zit jij ZONDER muziek. De deal is simpel: kopen, of de boel gaat ermee stoppen.

Er is NIETS mis met geld willen verdienen met je muziek. Het gelul over underground mentaliteit ken ik onderhand wel. Dat gelul wordt alleen maar gebezigd door mensen die geen talent hebben. Als je dat wel hebt, dan verdien je kluiten met je "underground feestjes". En weet je wat: zelfs in de "early days of House" (En ik was erbij in die tijd) draaide het voornamelijk om de centen.

Comment

Dj's als ikzelf met nog niet al te veel boekingen maar toch een niet te stillen honger naar nieuwe muziek hebben geen bal aan P2P en torrents!!!
                      De nieuwste muziek is daar hoe dan ook later te krijgen. Ik vind het tegenwoordig ideaal dat ik een mailtje krijg wat bv Armada weer voor nieuws heeft aan te bieden en daar wil ik dan gerust een paar losse euro's voor betalen.

Blijft natuurlijk het feit dat ik niet kan wachten tot ik weer genoeg te makken heb om weer eens flink wat zwarte rakkers in te slaan want een middag lang een platenzaak uitspitten is en blijft gewoon ontzettend leuk en je leert er nog eens mensen kennen!!!

Comment

Originally posted by djtnox
                        DJ's als ikzelf met nog niet al te veel boekingen maar toch een niet te stillen honger naar nieuwe muziek hebben geen bal aan P2P en torrents!!!
                        De nieuwste muziek is daar hoe dan ook later te krijgen. Ik vind het tegenwoordig ideaal dat ik een mailtje krijg wat bv Armada weer voor nieuws heeft aan te bieden en daar wil ik dan gerust een paar losse euro's voor betalen.

Blijft natuurlijk het feit dat ik niet kan wachten tot ik weer genoeg te makken heb om weer eens flink wat zwarte rakkers in te slaan want een middag lang een platenzaak uitspitten is en blijft gewoon ontzettend leuk en je leert er nog eens mensen kennen!!!
                        Het enige punt waar ik je ongelijk ingeef is het stuk over dat het op torrents, nieuwsgroepen, p2p etc. vaker dezelfde dag van de release aangeboden staat.
                        Ergens in de begin jaren van het internet was er een nieuwsrel omdat er een cd van een band een volle week voor de release al op internet stond.
                        De feeders zijn er snel bij met de releases aan te bieden op illegale manieren.
                        Je weet hoe mensen zijn is het gratis doen ze het, zelf heb ik ook wel is eerst ff luisteren en dan kopen als ik het echt niet ken.
                        Dan wil ik nog wel is sneaky even een p2p netwerk opduiken maar die ligt er daarna gewoon weer vanaf :wink:.

Comment

elk verhaal heeft gewoon 2 kanten alles is gewoon zo duur dat geld voor leuke dingen zoals muziek kopen er vaak bij in schiet,en ja als er dan voor"niks" gedownload kan worden is die drempel wel erg laag natuurlijk.
                          en zo heeft de artiest ook weer zijn argumenten wat ik ook wel weer begijp.

he..en geheel gratis is het nou ook weer niet betaal toch zo'n 50 euri's per maand aan abenements kosten.

Comment

Als jij een uurtje je pc aan laat staan op een p2p netwerk krijg jij meer dan 50 euro aan muziek binnen.
                            Het geeft mij toch een beter gevoel als ik een platenzaak uitloop met een stapel cd's dan dat ik op me pc'tje diezelfde albums heb staan.
                            Het gaat erom als je er nu al mee begint hoef je als je echt voor clubs wil draaien niet eerst 400 cd's te kopen.
                            En koop je elke week 1 of 2 cd's ipv 100 stuks omdat je nog helemaal geen collectie hebt staan.

Comment

Ik als artiest krijg van die 50 euro abonnementsgeld geen enkele cent, dus dat argument beschouw ik als bullshit.

En als je geen geld hebt om muziek te kopen, dan moet je maar gewoon lekker geen DJ worden. Ik heb minder geld dan de meeste mensen, maar afgelopen weekend wel weer 8 cds gescored. maar ja, ik geef mijn geld dan ook niet uit aan volstrekt nutteloze zaken als drank, sigaretten en drugs.

Comment

Working...
                              X