Announcement

Collapse
No announcement yet.

mp3 downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nou mijn hypotheek betalen en mijn kinderen te vreten geven vindt ik geen nuteloze zaak.

ik heb geen ambitie om in clubs te draaien,ik wil gewoon mijn hobby voortzetten die ik 7 jaar geleden moest beeindigen om dat het gewoon te duur voor me werd.

maar even voor de duidelijkheid voor de nieuwe trax wil ik gewoon betalen hoor,die mp3 tjes is voor mij de oplossing om mijn hobby weer voort te zetten.

Comment

Hobbies zijn voor de meeste mensen dingen die sowieso geld kosten, dus waarom zou dat voor jou niet zo moeten zijn? Ik heb echt geen medelijden met je hoor.
      Als het zo moet, dan vind ik dat je nu ook maar moet stoppen met je hobby. Tenslotte kan iemand die marklin treintjes verzamelt en dat niet meer kan betalen, die dingen niet downloaden. Dus ik zie werkelijk niet waar je argument op slaat, afgezien van dat je diefstal probeert goed te praten.

Comment

Moet hier toch zeker krat bijstaan!! Heb je toevallig mensen in je kennissen kring die duiken??? Kost kapitalen!! Of mensen die grote feesten langsgaan tijdens het festival seizoen?? Een biertje kun je ook niet downloaden!! En dan nog, ik heb ook een huisje, boompje, beestje te financieren en dan moet je wel prioriteiten stellen (al vind ik je kinderen "te VRETEN geven" heel bot klinken, zal je vrouw leuk vinden) maar toch betaal ik nog voor elke track die ik aanschaf en ALS ik dan een keer ga stappen naar een goed feest zuip ik wel een klein kapitaal weg (als je dan gaat feesten doen we het goed) maar dan kom ik 9 van de 10 keer terug met NOG meer muziekale ideeën waar ik dan de volgende maand weer geld voor opzij zet!!!

Kortom; als je hobby ook echt je hobby is (lees: passie) dan heb je ook genoeg aan ééns in de twee maanden een paar platen of cd's in plaats van 20 cd's per maand. En als je dan echt een keer krap zit kun je altijd nog eens die geweldige muziek uit je begin-periode nog eens in de mix gooien.

En als laatste om alle opmerkingen meteen in de kiem te smoren; Ik ben in 2002 failliet gegaan door mijn muziekale hart te volgen!! Daar heb ik drie jaar voor moeten bloeden maar mijn "hobby" heeft me inmiddels al weer in Engeland en Denemarken gebracht, dus begin niet tegen mij over "hoeveel het allemaal kost" That's just how the game is played!!!

Comment

Originally posted by djkrat
          Ik als artiest krijg van die 50 euro abonnementsgeld geen enkele cent, dus dat argument beschouw ik als bullshit.

En als je geen geld hebt om muziek te kopen, dan moet je maar gewoon lekker geen DJ worden. Ik heb minder geld dan de meeste mensen, maar afgelopen weekend wel weer 8 cds gescored. maar ja, ik geef mijn geld dan ook niet uit aan volstrekt nutteloze zaken als drank, sigaretten en drugs.

hier wordt de sugestie gewekt dat ik mijn geld verdoe aan drank siggaretten en drugs.
          vandaar ik wat bot uit de hoek kwam.

en dan moet je lekker maar geen dj worden klinkt ook niet echt deftig.

en ik probeer helemaal niks goed te praten ik heb gelijk al gezegt dat ik ook bereid ben om voor mp3 te betalen,zo lang ik maar goeie trax vindt,en ja dat ik wat minder moeite heb met illigaal downloaden zal ik dan maar met jullie argwaan op de koop toe moeten nemen.

Comment

Originally posted by djtnox
            Moet hier toch zeker krat bijstaan!! Heb je toevallig mensen in je kennissen kring die duiken??? Kost kapitalen!! Of mensen die grote feesten langsgaan tijdens het festival seizoen?? Een biertje kun je ook niet downloaden!! En dan nog, ik heb ook een huisje, boompje, beestje te financieren en dan moet je wel prioriteiten stellen (al vind ik je kinderen "te VRETEN geven" heel bot klinken, zal je vrouw leuk vinden) maar toch betaal ik nog voor elke track die ik aanschaf en ALS ik dan een keer ga stappen naar een goed feest zuip ik wel een klein kapitaal weg (als je dan gaat feesten doen we het goed) maar dan kom ik 9 van de 10 keer terug met NOG meer muziekale ideeën waar ik dan de volgende maand weer geld voor opzij zet!!!

Kortom; als je hobby ook echt je hobby is (lees: passie) dan heb je ook genoeg aan ééns in de twee maanden een paar platen of cd's in plaats van 20 cd's per maand. En als je dan echt een keer krap zit kun je altijd nog eens die geweldige muziek uit je begin-periode nog eens in de mix gooien.

En als laatste om alle opmerkingen meteen in de kiem te smoren; Ik ben in 2002 failliet gegaan door mijn muziekale hart te volgen!! Daar heb ik drie jaar voor moeten bloeden maar mijn "hobby" heeft me inmiddels al weer in Engeland en Denemarken gebracht, dus begin niet tegen mij over "hoeveel het allemaal kost" That's just how the game is played!!!

Comment

40000 gulden is heel veel geld hoor ;)

zal ik een reken sommetje maken voor je hoeveel platen je nu zou hebben als je dat geïnvesteerd had ;)

Comment

passie zat!
                ben vanaf 1990 verslingert aan die muziek,de laatste jaren dat ik met vinyl draaide kon ik nog maar een paar platen per maand kopen wat me zo frustrerde dat ik besloot om te stoppen en alles weg te doen,
                YEP...alles verkocht,daar heb ik wel spijt van,maar goed die vinyltje gaan toch wat lastig in die cd spellers.

Comment

Originally posted by marcello
                  40000 gulden is heel veel geld hoor ;)

zal ik een reken sommetje maken voor je hoeveel platen je nu zou hebben als je dat geïnvesteerd had ;)
                  ik heb zo'n beetje 7 a 8 jaar met vinyl gedraaid en had ruim 2000 platen!
                  de eerste paar jaar was ik echt een vinyl junkie,ik draaide het liefst gewoon met nieuwe platen.

Comment

zal ik een reken sommetje maken voor je hoeveel platen je nu zou hebben als je dat geïnvesteerd had ;)[/quote]

Ooo hij viel even niet,dus je wil sugeren dat ik lieg over wat ik er aan uitgegeven heb.dan heb ik het nog niet eens over de rest van de kosten,draaitafels mengpanellen geluid installaties,huur voor de oefen ruimte die we hadden.

ik heb er veel geld aan uitgegeven,om dat het echt een passie voor me was.

Comment

Nou, en als het dan echt een passie voor je is, dan ben je bereid om er nu ook veel geld aan uit te geven. Zo niet, dan moet je er maar gewoon mee stoppen. Dat jij in je leven verkeerde beslissingen hebt genomen is jouw probleem, en daar hoeven de artiesten die de muziek maken geen nadeel van te ondervinden. Ik vind dat je echt heel goedkoop bezig bent, om nu je hobby maar weer eens op te pakken nu het mogelijk is om dat (illegaal!) goedkoop te doen.

Comment

het is bij jouw wel erg zwart of wit geloof ik,je bent je frustratie over het algehele illigaal downloaden aan mij aan het botvieren,en een oordeel over mijn achtergrond van jou zit ik al helemaal niet te wachten.

met die mp3's van i tunnes is deze hobby goed te doen voor mij,dus ik zie niet in waarom ik er nu wel bakken met geld er tegen aan zou moeten gooien.

Comment

Working...
                        X