Announcement

Collapse
No announcement yet.

BEHRINGER BCD-2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BEHRINGER BCD-2000

hey mensen
    ik heb een BEHRINGER BCD-2000
    goed mengpaneeltje voor op computer

maar heb een probleem
    ik moet(wil) een laptop gaan kopen maar wat moet ik juist allemaal hebben voor een perfect werkend resultaat? zonder dat die vast gaat hangen

heb em nu op me pc staan (best n nieuwe pc)
    snelle pc

maar toch hangt hij telkens vast

Hangt vanaf welke proggie je wil gaan gebruiken.....ik zou een zware nemen (als € geen probleem is) want dan kan je met gemak bv een sonar/cubase draaien...maar voor tracktor ed..hmmm medium lijkt me voldoende ;-)

Comment

een apple

Comment

Waarom altijd een Apple?
        Tuurlijk is windows k*t en mac goed, maar Apple's zijn gewoon duur. En je hebt echt geen Apple nodig om een dj progje te draaien.

Back to topic:

Ik heb zelf ook een BCD 2000, gebruik em op een oude (windows) bak van 4 jaar oud. Gaat prima met de bijgeleverde software (B-DJ), maar ik had eerst wel problemen. Als ik eerst een tweede nummer startte ging het geluid kraken, ben er nu achter dat het aan de latency lag. Ik had em te hoog ingesteld en dat trok m'n pc niet echt. Nu staat ie op 12 ms en dat gaat goed.
        Misschien dat jouw probleem ook hiermee te maken heeft?
        Heb em nog niet goed aan de praat gekregen met andere DJ software, jammer, want B-DJ is een ramp.

Comment

waarom atijd een apple? omdat t stabiel is!

de nieuwe bcd-3000 wordt trouwens geleverd met traktor light

Comment

..

noujah als ik t opstart werkt die zoas die moet

maar dan opeens dan geeft die nimeer door van je mengpaneel naar je pc
            dus bedoel hiermee..voorbeeld als je aan n knopke draait da die op de pc nx reageert

werkt dan alleen maar met de muis
            jah gebruik nu B-DJ

Comment

Working...
            X