Originally posted by MauriziQ
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Versterkers
Collapse
X
-
Ik heb het anders aangepakt maar dat is voor me kamer en niet te versjouwen :P Ik heb heel me kamer in dat eiken en een heel bureau zelf met me pa ingebouw daar zon ikea kastje aanvastgebouwd. Dan bij de praxis ofzo een plan schuin erop schroeven gaten er in en mengpanelen erin laten zakken. Die heb ik dan weeer precies op de goede hoogte gemaakt met een kast die erachter staat waaarin me versterker cd spelers en dvd speler enzo staan. Post wel een keertje een foto
Comment
-
Originally posted by jobbieboyIk heb het anders aangepakt maar dat is voor me kamer en niet te versjouwen :P Ik heb heel me kamer in dat eiken en een heel bureau zelf met me pa ingebouw daar zon ikea kastje aanvastgebouwd. Dan bij de praxis ofzo een plan schuin erop schroeven gaten er in en mengpanelen erin laten zakken. Die heb ik dan weeer precies op de goede hoogte gemaakt met een kast die erachter staat waaarin me versterker cd spelers en dvd speler enzo staan. Post wel een keertje een foto
Met andere woorden; let even op je taalgebruik.
Comment
-
Het is componenten of als je zonodig het Engels wilt misbruiken components.
Als mobiele oplossing kan je kiezen voor een flightcase, onder de versterker en de CD speler, boven de mixer en de besturing voor de CD speler. Thuis zet je die zo op een bureau, aankoppelen en klaar, ga je naar een gig, kabels en headset achterin, klep dicht en klaar.
Comment
-
Originally posted by LorddeWordeHet is componenten of als je zonodig het Engels wilt misbruiken components.
Als mobiele oplossing kan je kiezen voor een flightcase, onder de versterker en de CD speler, boven de mixer en de besturing voor de CD speler. Thuis zet je die zo op een bureau, aankoppelen en klaar, ga je naar een gig, kabels en headset achterin, klep dicht en klaar.
kwestie van stekker(s) in het stopcontact, pluggen vn de boxen in de versterker douwen en klaar is kees.. dat noem ik geeneens meer aansluiten :wink: 8)
Comment
-
Ja en hier wint de ervaring het van de n00b. :twisted:
Ik voorspel je dat als je drie keer met zo'n geil DJ meubel van je zolderkamer naar een gig moet en weer terug dat je het sjouwen wel goed zat wordt...
Plus dat je zo'n heel meubel achter in de auto moet verstouwen. Waarom denk je dat die Flightcases er zijn denk je? Omdat niemand ze kan gebruiken?
Geloof me, ik heb de hele set in één flightcase. Thuis plugjes eruit, stekker eruit, headset erbij en klepje dicht. Als ik bij mn gig ben. omgekeerde volgorde en in een paar minuten sta ik geluid te maken.
En geloof me, dat is een stuk cooler 8)
Comment
-
Originally posted by LorddeWordeJa en hier wint de ervaring het van de n00b. :twisted:
Ik voorspel je dat als je drie keer met zo'n geil DJ meubel van je zolderkamer naar een gig moet en weer terug dat je het sjouwen wel goed zat wordt...
Plus dat je zo'n heel meubel achter in de auto moet verstouwen. Waarom denk je dat die Flightcases er zijn denk je? Omdat niemand ze kan gebruiken?
Geloof me, ik heb de hele set in één flightcase. Thuis plugjes eruit, stekker eruit, headset erbij en klepje dicht. Als ik bij mn gig ben. omgekeerde volgorde en in een paar minuten sta ik geluid te maken.
En geloof me, dat is een stuk cooler 8)
Comment
Comment