Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goede beginners installatie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede beginners installatie?

Ik ben na een tijdje lang te zoeken op verschillende DJ appartuur site's uitgekomen op de site van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.
    Hier ben ik de volgende set tegen gekomen:

Nu heb ik 2 vragen:
    -Is deze installatie genoeg om voor een 150-200 man te draaien in een kleine feesttent of cafe.
    -Kan ik deze rechtuit op mijn mengpaneel of laptop aansluiten?

Groeten van DJ Frap!

Bedankt voor de snelle reactie.

Maar ik heb deze al eerder doorgelezen, maar hierin vind ik niks over de aansluitingen met tulpstekkers of dergelijke.
    Ik heb wel een stekker gevonden om van mini-stero(jack-plug 3mm??)naar een dubbele XLR aansluiting te laten verlopen.
    Kan ik deze hierop aansluiten?
    En zoals mijn eerste vraag al was.
    Is dit genoeg om te draaien voor 150-200 man?

Groeten van DJ Frap

Comment

Vraag 1:
      Nee.....er staat speakon aansluitingen in de spec.sheet. Da's wat anders dan XLR. Uberhaupt van een mini jack naar XLR of speakon is vragen om problemen.

Vraag 2:
      Hangt er helemaal vanaf in welke mate je de bezoekers wilt "teasen" met het geluid. Voor een achtergrond muziekje voldoet het prima.....maar meer zou ik niet verwachten.

Comment

Originally posted by DJ_Frap
        Bedankt voor de snelle reactie.

Maar ik heb deze al eerder doorgelezen, maar hierin vind ik niks over de aansluitingen met tulpstekkers of dergelijke.
        Ik heb wel een stekker gevonden om van mini-stero(jack-plug 3mm??)naar een dubbele XLR aansluiting te laten verlopen.
        Kan ik deze hierop aansluiten?
        En zoals mijn eerste vraag al was.
        Is dit genoeg om te draaien voor 150-200 man?

Groeten van DJ Frap
        nee allicht dit is een "pro" set dat werkt altijd met xlr!
        zou iig een mengtafel aanschaffen die met xlr eruit gaat en daar je gear op aansluiten en misschien de microfoons als je die gaat gebruiken

genoeg genoeg jah tis net als stephanie zegt wat je ervan verwacht maar verwacht aub geen ongelovelijke geluidsdruk en kwaliteit!

Comment

Nee.....er staat speakon aansluitingen in de spec.sheet. Da's wat anders dan XLR. Uberhaupt van een mini jack naar XLR of speakon is vragen om problemen
          In de handleiding staat dat je hem moet aansluiten met afgeschermde XLR kabels. Dus ik ga er dan van uit dat dat ook zo is?

En als ik hem via een mengpaneel wil aansluiten, wat voor prijs zit ik dan aan te denken? Want 550 euro voor het totaalpakket is wel mijn maximum.
          P.S. Het is niet voor in een discotheek of dergelijke, maar voor in het cafe met carnaval of in een feesttent. Dus het hoeft geen geweldige kwaliteit te zijn.

Groeten van DJ Frap.

Comment

een feesttent ga je niet redden met deze set!
            zou dan puur spraak zijn

mengtafel kun je weer zo duur maken als jezelf wilt natuurlijk

Comment

Geen feestent met 5000 man hoor.
              Zo een tent van 10 x 5 of een dergelijke afmeting.

Zijn er nog andere site's waar ik complete systemen kan kopen van rond de prijs van 400-450 euro?
              Die dan een betere kwaliteit en geluidssterkte hebben?

Greetz
              DJ Frap!

Comment

zou dan nog eerder kijken voor een goede 2e handse set!

Comment

Originally posted by DJ_Frap
                  Geen feestent met 5000 man hoor.
                  Zo een tent van 10 x 5 of een dergelijke afmeting.

Zijn er nog andere site's waar ik complete systemen kan kopen van rond de prijs van 400-450 euro?
                  Die dan een betere kwaliteit en geluidssterkte hebben?

Greetz
                  DJ Frap!
                  Kijk eens op de link pagina van deze site :idea:

Comment

Dat ding zou Sticky moeten worden...

Ergens onderaan in deze post staat wat zinnige opmerkingen / verhaaltjes van o.a. ondergetekende.

Comment

Working...
                    X