Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginneling vraagt info :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginneling vraagt info :)

Hello Deejays

Binnenkort heb ik in m'n tuin een eigen bartje, en ik zou hier dan ook graag een "kleine" dj-installatie staan hebben om wat muziek te draaien en misschien op kleine schaal muziek te draaien op feestjes...
    Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mixer en een CD/MP3 speler (versterker en boxen heb ik al). Ik had als mixer een Behringer VMX 1000 in gedachten, en een CD/MP3 speler zoek ik nog (mijn budget voor deze ligt tussen 200 en 300 euro mocht iemand een ideetje hebben)...
    Kan iemand me zeggen of deze mixer van goeie kwaliteit is???

Greets,
    Thibault

PS: als iemand een dj-naam weet, altijd welkom :)

2x tweedehan(d)s CDJ-200's

Comment

cdj 200 voor 200/300 euro ;)

je wilt eigenlijk heel veel voor heel weinig
      zou kijken naar een dubbele cd speler van 1 of ander flut merk die zitten vaak rond een 250 euro mp3 functie heb je dan niet maar waarom zou je dit willen?

Comment

Thx voor de tips, maar ik vrees dat een CDJ200 nét iets te duur is :)

Comment

ik zou zeggen, door sparen :D

Comment

Originally posted by gatotork
            ik zou zeggen, door sparen :D

NOTE:: Het is de moeite waard ;-)

Comment

Originally posted by marcello
              cdj 200 voor 200/300 euro ;)

je wilt eigenlijk heel veel voor heel weinig
              zou kijken naar een dubbele cd speler van 1 of ander flut merk die zitten vaak rond een 250 euro mp3 functie heb je dan niet maar waarom zou je dit willen?
              ik heb een tijdje gedraaid met zo'n flut merk bij een soort bijeenkomst gebouw voor jongeren maar als er toevalig iemand een tikje gaf zoals bijvoorbeeld een glas neerzetten aan de dj meubel sloeg dat ding ophol dus ik raad je het niet aan om een goedkoop merk te nemen zoiezo zijn deze dingen niet lang veel geld waard

dus spaar gewoon door voor duurder spul dat blijft erg lang ze waarde behouden is erg handig voor als je ooit wilt stoppen of iets in die zin

Comment

2e hands CDJ100, niet al te duur.. alleen geen MP3 functie, maar waarom moet dat ook perc? Je hebt dan wel 2 erg goeie spelers.

Comment

Zou ik toch ietjes langer sparen voor de cdj 200's

Comment

Working...
                  X