Announcement

Collapse
No announcement yet.

en alweer een DJ naam :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en alweer een DJ naam :P

Nou ik een hoop mensen om een DJ naam zie vragen schiet het mij opeens te binnen ik heb er ook nog geen :(

Mijn naam is Job de Lange maar vind dit zeker niet lekker klinken.

Ik weet niet of er iemand is die er nog wat van kan maken :P maar dat zou heel leuk zijn

alvast bedankt !

DJ naam

Een naam verzinnen is echt moeilijk, zo ben ik net 2 weken bezig geweest met het verzinnen van een andere naam... voorheen was het DJ oasix, maar dit vind ik niet echt lekker bekken en past niet echt bij de stijl die ik draai (techno, jumpstyle, hardstyle)

Vandaar dat ik er nu DJ X-Tunez van heb gemaakt vind je het wat?
    ik zal je helpen met het bedenken van een naam, hoop voor je dat het nie zo lang duurt als bij mij.

groetjes,

Dennis

Comment

Nou ik ben ook al ene tijd bezig een naam te verzinnen, maar het lukt me echt niet. Misschien is het handig mijn stijl te geven. Deze is vooral dance, deels commercieel en erdoorheen hiphop en af en toe iets uit de top 40.

en je naam, vind ik niks mis mee hoor

Comment

Bob de Lange? Het is ook best moeilijk maar anders moet je gewoon (zoals al eerder is gezegd) je eigen naam of een erop lijkende naam gebruiken...

Comment

kunnen we niet beter een sticky maken voor een dj namen topic :?:

Comment

Originally posted by gateh
            kunnen we niet beter een sticky maken voor een DJ namen topic :?:
            Lijktmij een goed plan ;-)

Comment

Re: en alweer een DJ naam :P

hmmm, DJ J-Long? :P is maar een terplekke verzonne naam, is inderdaad lastig. kijk maybe ff naar je muziek en maybe zie je daar een leuke naam die je kan aanpassen tot je dj naam  :wink:

Mvg. Marc

Comment

Bob de Lange is prima. Internationaal ook lekker chique, dus niet moeilijk doen met een gare Dj naam die mensen zichzelf geven.

Comment

Pff.. lastig idd. Ik wilde eerst gewoon dj stef doen, maar aangezien dat domein niet meer beschikbaar was, heb ik er maar stef dj van gemaakt. Maar t maakt mij niet zoveel uit. Mijn hele naam is stef van dijk, en dat klinkt opzich dan wel weer netjes in een line-up met paul van dijk, mocht dat ooit zo komen..;P

Comment

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
                    Bob de Lange is prima. Internationaal ook lekker chique, dus niet moeilijk doen met een gare DJ naam die mensen zichzelf geven.
                    Dan hou ik het wel bij Job de lange :P. Maar das mischien nog wel het beste inderdaad. In ieder geval beter dan wat i tot nu toe voor iedeeen heb.

@ steff klinkt prima :p Van Dijk & van Dijk B2B :p

Comment

Working...
                    X