Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bouwe!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bouwe!!

Hallo,
    Ik heb een tafel en ga daar alles inbouwen. Maar moet ik nu een 19-inch rek kopen om aan de tafel te bouwen? Want de tafel bestaat gewoon uit planken.

Kan ik dan in het midden een 19-inch rek zetten?

MOD EDIT:
    Gezien dit een van je eerste posts is ben ik zo vriendelijk geweest je posting even te vertalen naar fatsoenlijk nederlands. Normaal gesproken was deze gewist en het topic gesloten. We hebben hier namelijk de afspraak in fatsoenlijk nederlands met elkaar te communiceren in plaats van sms- en breezertaal. Onderaan heb ik zelfs een antwoord voor je gepost. Met vriendelijke groet :)

De vorm uitzagen van je mengpaneel :),
    heb je een standaard tafel gekocht? of zelf een ontworpen

Comment

Inderdaad, gewoon de vorm van je mixer en eventuele andere apparatuur uitzagen. Je mixer kan met zgn. 19" oortjes dan in de tafel hangen. Voor de rest is het afhankelijk van welke apparatuur je hebt.

Misschien eens kijken op de website van Dyno (ook forum-member), hij had ook zoiets een keer gemaakt en dat was bijzonder mooi gelukt.

Comment

Re: Bouwe!!

ik heb hier 2 versterkers 19 inch en een mengpaneel(niet echt een standaart maat)
        en een 19 inch cd speler
        dus dan wou ik een standaart rek kopen voor die 19inch apperaten

(sorry van dat niet fatsoenlijke nederlands)

Comment

Je kan eventueel ook gewoon zelf een rackje bouwen. 4 plaatjes 18 of 25mm MDF of Multiplex met een paar rack profieltjes. Die kan je gewoon zo bestellen bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ of waar dan ook.

Standaard schrijf je trouwens met een d...

Comment

Originally posted by Stephanie!
            Misschien eens kijken op de website van Dyno (ook forum-member), hij had ook zoiets een keer gemaakt en dat was bijzonder mooi gelukt.
            Ze staan nog niet op mijn site, dus maar ff zo:

Comment

Ziet er strak uit. Mooi gedaan 8)

Comment

alleen die cdj-800 staat daar een beetje op (blok) blank hout :-)

Hehehehe altijd weer die zeikerds :p

Comment

Details, details.. :P

Comment

Working...
                  X