Announcement

Collapse
No announcement yet.

opzoek naar dj set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opzoek naar dj set

hallo
    ik ben weer opzoek naar een dj set.
    ik heb nu de skytec 2420 daar ben ik al 4 mee terug geweest een flut ding :evil: (een afrader dus)
    dus ben ik weer op zoek naar een dj set weet iemand een mooi beginner setje tussen de prijs: € 500,- / €600,- het hoeft geen scratch functie te hebben.
    Alvast bedankt

Zoals al zo heel vaak gezegd en ook vastgelegd in de forum regels:

Gebruik de zoekfunctie!!!!

Helemaal niet lullig bedoelt, maar als we voor iedereen een pasklare offerte gaan maken wil ik er ook wat aan verdienen :twisted:

Kijk even rustig rond hier, er staan enorm veel set's beschreven MET gebruikservaringen. Success!!

Comment

Originally posted by djtnox
      Helemaal niet lullig bedoelt, maar als we voor iedereen een pasklare offerte gaan maken wil ik er ook wat aan verdienen :twisted:
      Volledig mee eens :)

Comment

Sorry off-topic

Hey DJ Tnox,

Bevalt het een beetje in sluiskil?
        Ik kom zelf uit westdorpe, treed je ook wel eens op in de buurt?

sorry voor de off-topic reply

greetz,

X-Tunez

Comment

Kijk gewoon ff rond bijvoorbeeld wat er is gepost in 't topic "Beginneling" (o.a dus door mijzelf) bijvoorbeeld. Daar zal ik ook mn ervaringen posten wanneer ik een keuze heb gemaakt en alles binnen is (kan helaas nog wel even duren, geld nodig :( ).

Comment

Da is wel heel off-topic, maar ik sta op het punt om te verhuizen naar Big City Terneuzen. Back to my roots!!

Back to topic maar weer

Comment

Re: opzoek naar DJ set

Originally posted by DJ-fire-man
              hallo
              ik ben weer opzoek naar een DJ set.
              ik heb nu de skytec 2420 daar ben ik al 4 mee terug geweest een flut ding :evil: (een afrader dus)
              dus ben ik weer op zoek naar een DJ set weet iemand een mooi beginner setje tussen de prijs: € 500,- / €600,- het hoeft geen scratch functie te hebben.
              Alvast bedankt
              mail me effe @ MauriziQ@hotmail.com

Comment

Working...
              X